گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی شیلنگی را از کدام شرکت خریداری کنیم؟

سومین ترموپلاست کاربردی در دنیا گرانول پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید می باشد.

تلفن شرکت

امروزه در صنعت های مختلفی از گرانول پلی وینیل کلراید استفاده می کنند و انواع مختلفی از آن برای کاربرد های مختلفی مانند گرانول پی وی سی شیلنگی توسط تولید کنندگان ساخته می شود.

در این مطلب ما می خواهیم شما را با یکی از بهترین تولید کنندگان گرانول پی وی سی مناسب برای شیلنگ آشنا سازیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

تولید کننده تخصصی گرانول پی وی سی شیلنگی در ایران

کارخانه گرانول رز تولید کننده پی وی سی شیلنگ در ایران بوده که از سال 1385 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ساخت و تولید گرانول از ماده پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی آغاز کرده است.

علاوه بر ساخت گرانول پی وی سی مناسب برای شیلنگ این تولید کننده محصولات دیگری نیز برای کاربرد های مختلف من جمله گرانول پی وی سی کفشی، گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل، گرانول پی وی سی خودرو و … تولید می کند.

عواملی مانند کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع بسیار زیاد و مشتری مداری باعث شده در طی 16 سال این تولید کننده جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان گرانول پی وی سی شیلنگی به دست آورد.

به جرات می توان گفت این تولید کننده بهترین گزینه خرید انواع گرانول پی وی سی برای صنعتگران داخل کشور می باشد چرا که امکان خرید غیر حضوری هر نوع محصولی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

تولید کننده تخصصی گرانول پی وی سی شیلنگی در ایران

تولید و فروش گرانول پی وی سی شیلنگی شیری، شفاف و کریستال

بهتر است بدانید که گرانول پی وی سی یکی از مقرون به صرفه ترین متریال های اولیه برای ساخت محصولات مختلف می باشد.

از همین رو نیز برای ساخت محصولاتی مانند شیلنگ از آن استفاده می کنند. البته باید بگوییم این ماده خواص و ویژگی های بسیاری نیز دارد که آن را به مناسب ترین گزینه برای ساخت و تولید شیلنگ تبدیل کرده است. از جمله ویژگی های این ماده شامل موارد زیر می شود:

  • مقاومت فوق العاده در برابر حرارت
  • استحکام در برابر فشار آب
  •  استحکام زیاد در مقابل رطوبت و بخار

این مسائل باعث شده گرانول پی وی سی بهترین متریال اولیه برای ساخت شیلنگ باشد.

با توجه به اینکه شیلنگ دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام برای کاربرد های مختلف ساخته می شوند پس بدیهی است که گرانول پی وی سی شیلنگی نیز دارای انواع مختلفی باشد.

از همین رو کارخانه گرانول رز برای تامین نیاز های مشتریانش انواع مختلفی از این ماده مانند گرانول پی وی سی شیری و کریستال در گرید های مختلف را به صورت انبوه تولید کرده و در اختیار مشتریانش می گذارد.

تولید-و-فروش-گرانول-پی-وی-سی-شیلنگی-شیری،-شفاف-و-کریستال

خرید گرانول پی وی سی شیلنگی با قیمت ارزان

همانطور که در بالا گفته شد گرانول پی وی سی شیلنگی دارای قیمت مناسب تری نسبت به متریال های دیگر می باشد. به علاوه در کارخانه گرانول رز به نسبت تولیدکنندگان دیگر قیمت عمده گرانول شیری و نوع های دیگر این ماده پایین تر است.

از همین رو در حال حاضر برای ساخت انواع شیلنگ ها از نوع های مختلف گرانول پی وی سی شیلنگی کارخانه گرانول رز استفاده می کنند.

برای مثال گرانول پی وی سی در تولید شیلنگ های آبی چون شیلنگ های چند لایه شفاف و مات، شیلنگ های یک لایه مات و شفاف، شیلنگ های مناسب برای آب کم فشار و پر فشار و همچنین شیلنگ کولر مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید هر نوع گرانولی که برای ساخت شیلنگ های مختلف به کار می رود داری ویژگی خاصی بوده که برای آن کاربرد مناسب است مثلا ساده ترین نوع گرانول پی وی سی را برای ساخت شیلنگ کولر به کار می برند.

خرید گرانول پی وی سی شیلنگی با قیمت ارزان

پخش بدون واسطه گرانول پی وی سی مناسب انواع مصارف به سراسر کشور

از آن جایی که کارخانه گرانول رز یکی از با تجربه ترین و بهترین تولید کنندگان گرانول پی وی سی شیلنگی در ایران می باشد سعی دارد با تولید محصولات متنوع و ارسال آن ها به سراسر کشور از جوانب مختلفی پاسخگوی نیازهای مشتریانش باشد.

این تولید کننده با ساخت انواع مختلفی از گرانول پی وی سی و توزیع آن به صورت مستقیم و بدون کمک از واسطه ها درصد رضایت بالایی را از سوی مشتریانش دریافت کرده است.

برای خرید عمده گرانول pvc کریستال و شیری مناسب ساخت و تولید شیلنگ با نازل ترین قیمت می توانید از طریق راه های ارتباطی این کارخانه مانند برقراری تماس با شماره تلفن های مشاوران فروش اقدام فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا