گرانول پی وی سی

تولید و پخش سراسری گرانول پی وی سی کفشی از کارخانه

گرانول پی وی سی نوعی ترموپلاست می باشد که برای موارد گوناگونی چون ساخت کفش کاربرد دارد.

تلفن شرکت

از همین رو تولید گرانول پی وی سی کفشی امروزه یک سیر صعودی را طی می کند و البته در این راه تولید کنندگان زیادی از جمله کارخانه گرانول رز فعالیت دارند.

در ادامه قصد ما این است که کارخانه گرانول رز را بیشتر به شما عزیزان معرفی کنیم، بنابراین در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

فروش عمده گرانول پی وی سی کفشی

گرانول پی وی سی کفشی تنها یکی از هزاران کاربرد گرانول پی وی سی در صنعت می باشد. در کارخانه گرانول رز انواع مختلفی از گرانول پی وی سی برای کاربرد های مختلف تولید شده و به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

از جمله دلایلی که باعث می شود محبوبیت گرانول پی وی سی در صنایع بیشتر شود و در ساخت محصولات پلاستیکی زیادی استفاده گردد شکل ظاهری این ماده است.

اصولا برای ساخت محصولات پلاستیکی از خط تولید اکستروژن بهره می گیرند. خط تولید اکستروژن به این شکل است که حتما می بایست مواد اولیه که در آن قرار داده می شود به صورت تکه ها و قطعه های بسیار ریز باشد.

به طور کلی متریال هایی که به صورت ورقه های پلاستیکی بوده و دارای ابعاد بزرگی هستند قابل استفاده در خط تولید اکستروژن نبوده و از این رو معمولا در صنایعی چون ساخت زیر کفش از گرانول پی وی سی بهره می گیرند چرا که این ماده به صورت دانه های ساچمه ای ریز می باشند.

 بدین ترتیب فروش عمده محصولات کارخانه گرانول پی وی سی زیره کفش نسبت به کارخانه هایی که متریال های دیگری برای ساخت زیره کفش عرضه می کنند بیشتر است.

شرکت پخش گرانول پی وی سی کفشی
شرکت پخش گرانول پی وی سی کفشی

تولید کننده گرانول پی وی سی کفشی مرغوب

در ساخت گرانول پی وی سی کفشی کیفیت باید جایگاه اول را برای تولید کنندگان داشته باشد. چرا که از جمله مهم ترین ویژگی های یک کفش خوب زیره آن است.

شاید فکر کنید هر تولید کننده گرانول پی وی سی قادر باشد یک محصول با کیفیت به مشتریان خود ارائه کند. اما کاملا در اشتباهید چرا که تولید گرانول پی وی سی مرغوب کار چندان ساده ای نیست و نیازمند دانش و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می باشد.

در صورتی که گرانول پی وی سی در شرایط مطلوبی تولید نشود مطمئنا این ماده به شکل کریستال های شفاف ساچمه ای شکل در نمی آید. بنابراین اگر تولید کننده در تشخیص میزان پلیمریزاسیون و ویسکوزیته اشتباه کند قادر نخواهد بود یک گرانول پی وی سی با کیفیت برای ساخت زیر کفش و یا موارد دیگر به مشتریال ارائه کند.

از همین رو باید به خدمت شما عزیزان عارض شویم که کارخانه گرانول رز جزو محدود تولید کنندگانی است که کیفیت محصولاتش از استاندارد های بالایی بر خوردار بوده و در طی سال های فعالیتش توانسته از این نظر رضایت مشتریانش را بدست آورد.

کارخانه گرانول پی وی سی زیره کفش
کارخانه گرانول پی وی سی زیره کفش

فرآیند تولید گرانول پی وی سی در کارخانه

به طور کلی فرآیند تولید گرانول پی وی سی کفشی و دیگر گرانول ها به دو صورت گرانول پی وی سی سخت و گرانول پی وی سی نرم در کارخانه گرانول رز انجام می پذیرد.

بهتر است که بدانید هر ماده پلیمری را می توان به گرانول پی وی سی تبدیل کرد به شرط آنکه ویسکوزیته و پلیمریزاسیون مورد نیاز را داشته باشد. برای این منظور پلیمر پی وی سی پودر شده را در یک دستگاهی به نام اکسترودر قرار می دهند و در صورتی که تمام شرایط برای ساخت گرانول پی وی سی مطلوب باشد خروجی دستگاه اکسترودر دانه های ساچمه ای کریستالی خواهد بود.

این تولید کننده با اضافه کردن مواد اولیه مختلفی به متریال های اصلی تشکیل دهنده این ماده قادر به ساخت انواع مختلفی از گرانول پی وی سی می باشد.

برای مثال تنها با اضافه کردن رنگ دانه ها گرانول های پی وی سی رنگی را تولید می کند.

یک مسئله ای که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید لیست قیمت عمده گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز است، علاوه بر اینکه کارخانه رز محصولات متنوعی می سازد تمامی آن ها را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می کند.

تولید کننده گرانول پی وی سی زیره کفش
تولید کننده گرانول پی وی سی زیره کفش

پخش گرانول پی وی سی کفشی به صورت سراسری

در ایران تعداد زیادی شرکت پخش گرانول پی وی سی کفشی وجود دارد، اما مطمئنا همه آن ها توانایی توزیع گرانول پی وی سی کفشی به نقاط مختلف کشور را نخواهند داشت.

از همین رو باید بگوییم که کارخانه گرانول رز با توجه به اینکه گرانول پی وی سی چه اندازه اهمیت دارد و توسط صنعتگران مختلفی استفاده می شود سعی می کند به تمام نقاط کشور محصولات خود را ارسال کند.

بهتر است بدانید گرانول پی وی سی ماده ای است که کاملا قابل بازیافت می باشد.

بازیافت این ماده به صورت مکانیکی و شیمایی انجام می گیرد و از این نظر می توان گفت استفاده از گرانول پی وی سی می تواند حافظ سلامت زیستگاه ما زمین باشد.

این مسئله باعث شده در ایران و کل دنیا استفاده از این ماده افزایش چشم گیری داشته باشد. و از آن جایی که شهر های صنعتی زیادی در ایران وجود دارد کارخانه گرانول رز سعی کرده بتواند محصولاتش را در اختیار تمام آن ها در نقاط مختلف کشور قرار دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا