تولید گرانول پی وی سی

تولید کننده گرانول پی وی سی کشور + راهنمای خرید از آن

پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی شکل خاصی از پلیمر است که برای ساخت محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

از آن جایی که وجود این ماده در صنایع مختلف اهمیت بسیاری دارد، تولید آن در صنایع پتروشیمی و توسط کارخانه های زیادی در ایران انجام می شود، امروز قصد داریم فعال ترین تولید کننده گرانول پی وی سی در کشور را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی

کارخانه گرانول رز تولید کننده گرانول پی وی سی در کشور می باشد. در میان کارخانه های تولید گرانول پی وی سی شرکت گرانول رز امکانات و خدمات ارزنده ای را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

این تولید کننده یکی از معدود کارخانه هایی است که محصولاتش را بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند.

فروش گرانول پی وی سی در تهران و دیگر استان های کشور به صورت مستقیم و از درب کارخانه انجام می شود به همین علت نیز قیمت گرانول پی وی سی شفاف و انواع مختلف گرانول پی وی سی در این کارخانه بسیار مناسب می باشد.

فروش بدون واسطه باعث می شود برخی از هزینه های اضافی که به قیمت محصولات اضافه می گردد حذف شود، به همین دلیل است که کارخانه گرانول رز توانسته این امر را محقق سازد.

این تولید کننده تنها با تکیه بر دانش تخصصی خود توانسته انواع مختلفی از گرانول پی وی سی را تولید و در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی
آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی

تولید کننده گرانول پی وی سی در انواع گریدها

گرانول رز به عنوان تولید کننده گرانول پی وی سی محصولات خود را در گرید های مختلفی تولید می کند.

بهتر است بدانید که گرانول پی وی سی به علت داشتن مزایای بسیار به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع مختلفی استفاده می شود.

برخی از مزایای گرانول پی وی سی شامل موارد زیر می شود:

  • استحکام و مقاومت بالا در برابر حرارت
  • مقاومت در برابر فشار
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • استحکام در برابر مواد شیمیایی، نفت و گاز
  • قابلیت انعطاف پذیری
  • نارسانای الکتریکی
  • تنوع زیاد
  • قابلیت بازیافت
  • و…

با توجه به چنین مزایایی گرانول پی وی سی در صنعت استفاده زیادی دارد، برای هر زمینه نوع خاصی در اندازه متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به اینکه کارخانه گرانول رز سعی دارد از جوانب مختلف به نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان خود پاسخ دهد بنابراین گرانول پی وی سی سخت و نرم را در گرید های مختلفی تولید می کند.

تولید کننده گرانول پی وی سی در انواع گریدها
تولید کننده گرانول پی وی سی در انواع گریدها

تولید سفارشی گرانول پی وی سی رنگی در گرید مورد نظر

تولید کننده گرانول پی وی سی (گرانول رز) امکان خرید و سفارش گرانول پی وی سی در گرید ها و رنگ های مختلف را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

این تولید کننده علی رغم آنکه انواع مختلفی از گرانول پی وی سی را می سازد امکان سفارش این ماده را در رنگ ها و گرید های مختلف با توجه به نیاز مصرف کنندگان فراهم کرده است.

همانطور که در بالا گفته شد هر نوع گرانول پی وی سی را برای کاربرد خاصی استفاده می کنند، این مسئله تا حد زیادی به خواص مختلف گرانول پی وی سی وابسته است.

برای مثال گرانول پی وی سی شفاف با توجه به خاصیت شفافی و انعطاف پذیری برای ساخت شیلنگ کولر، تجهیزات پزشکی، ساخت دستکش های یکبارمصرف و مواردی از این قبیل استفاده می شود.

بنابراین هر نوع گرانولی با توجه به خواص و ویژگی هایش برای ساخت محصولی متفاوت مناسب است.  به جرات می توان گفت که گرانول پی وی سی تنها ماده ای است که ویژگی های متناسب با زمینه های کاربردی فراوان دارد.

تولید سفارشی گرانول پی وی سی رنگی در گرید مورد نظر
تولید سفارشی گرانول پی وی سی رنگی در گرید مورد نظر

تولید کننده گرانول pvc با کیفیت صادراتی

در میان کارخانه های تولید گرانول پی وی کارخانه گرانول رز محصولاتش را به دیگر کشور های حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه صادر می کند.

این تولید کننده گرانول پی وی سی با رعایت استاندارد های بین المللی در ساخت محصولاتش توانسته درصد قابل توجهی از صادرات این ماده را به خود اختصاص دهد.

مطمئنا ساخت محصولاتی با توجه به استاندارد های بین المللی آن هم با قیمت پایین و تنها با تکیه بر دانش تخصصی خود کار ساده ای نیست.

اما کارخانه گرانول رز این امر را محقق ساخته و از سال های تاسیسش تا کنون توانسته درصد قابل توجهی از صادرات گرانول پی وی سی کشور را به خود اختصاص دهد.

این تولید کننده به عنوان یک مرکز تولید و مرکز فروش گرانول پی وی سی در ایران توانسته درصد رضایت بالایی کسب کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا