تولید گرانول پی وی سی

فعالترین شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی ایران + تماس با کارخانه

گرانول پی وی سی دارای جایگاه سوم در میان ترموپلاست ها را از نظر اهمیت و کاربرد می باشد. از همین رو تعداد زیادی شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی در دنیا وجود داشته تا بتوانند نیاز بشر به این ماده را بر طرف کنند. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از بهترین تولید کنندگان این ماده در ایران آشنا سازیم.

تلفن شرکت

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی در ایران

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی رز یکی از تولید کنندگان انواع گرانول پی وی سی بوده که از سال 1385 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ساخت و تولید گرانول پی وی سی شفاف، گرانول پی وی سی رنگی، گرانول پی وی سی کریستال و گرید های مختلفی از گرانول پی وی سی آغاز کرده است.

جالب است بدانید، گرانول پی وی سی قدیمی ترین ماده مصنوعی در دنیا است که دارای تاریخی طولانی در صنعت های بزرگ و کوچک می باشد.

اولین بار این ماده در قرن نوزدهم میلادی و به دست Henri Victor Regnault شیمیدان فرانسوی کشف گردید. پس از آن نیز Eugen Baumann آلمانی در سال 1872 موفق به کشف پی وی سی شد.

اما گرانول پی وی سی ساخته شده توسط این دو شخص به صورت ماده ای جامد سفید رنگ که در داخل فلاسکهای گاز وینیل کلرید تازه کشف شده ای که در زیر نور خورشید قرار داشتند نمایان گشت. کار کردن با چنین ماده ای در صنعت بسیار سخت بود به همین علت نیز به تولید انبوه نرسید.

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی در ایران

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی از کارخانه به سراسر کشور

در شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی رز عرضه محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می شود. این مسئله باعث تمایز کارخانه گرانول پی وی سی رز با دیگر تولید کنندگان این ماده در ایران شده است.

نقطه عطف ارسال از درب کارخانه و به صورت مستقیم این است که مشتریان می توانند به خوبی به فروشنده اعتماد کنند چرا که محصول دست به دست نشده در کیفیت و قیمت آن تغییری ایجاد نمی شود و از طرف دیگر هیچ تولید کننده ای نیز با عرضه محصول بی کیفیت نام و تاریخچه خود را خراب نمی کند.

تولید کننده گرانول pvc رز به علت تقاضای بالای پی وی سی از شهر های مختلف کشور این ماده را به اقسا نقاط ایران ارسال می کند تا بتواند گوشه ای از نیاز های صنعتگران داخل کشور به گرانول پی وی سی را بر طرف سازد.

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی از کارخانه به سراسر کشور

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

یکی از عامل های موفقیت شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی رز ارائه محصولات به قیمت درب کارخانه می باشد.

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که دو نوع روش تولید برای ساخت گرانول PVC کریستال و به طور کلی انواع مختلف گرانول پی وی سی در دنیا وجود دارد که شامل روش تولید خشک و روش تولید رشته ای می گردد.

امروزه بیشتر تولید کنندگان این ماده از روش تولید رشته ای برای تولید گرانول پی وی سی بهره می گیرند و دلیل آن نیز هزینه های کمتری است که روش تولید رشته ای برای تولید کنندگان در پی دارد.

کارخانه گرانول رز نیز با استفاده از روش تولید رشته ای توانسته هزینه کمتری برای ساخت این ماده صرف کند و از طرف دیگر با توجه به عرضه مستقیم از درب کارخانه هزینه های ساخت و پخش محصولات خود را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

خرید عمده گرانول pvc با کیفیت صادراتی در انواع مختلف

شرکت تولید و پخش گرانول پی وی سی رز با رعایت کیفیت بالا در ساخت محصولاتش مشتریان زیادی در سراسر کشور و حتی برخی از کشور های همسایه بدست آورد.

مطمئن باشید که تولید گرانول پی وی سی با کیفیت و قیمت مناسب یکی از سخت ترین اقداماتی است که می توان انجام داد.

در صورتی که تولید کننده ای نتواند به خوبی مقدار مواد اولیه گرانول پی وی سی را اندازه گیری کند و یکی از آن ها حتی ذره ای اضافه تر مورد استفاده قرار دهد، گرانول پی وی سی با کیفیتی به دست نخواهد آمد.

اما با اطمینان باید بگوییم که در کارخانه گرانول رز بهترین گرانول های پی وی سی به شکل ساچمه ای و با کیفیت بالایی تولید می شود.

رعایت کیفیت و داشتن استاندارد های بین المللی و همچنین مناسب بودن قیمت عمده گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز باعث شده این تولید کننده محبوبیت بسیاری در میان صنعتگران به دست آورد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا