تولید گرانول پی وی سی

تولید کننده گرانول PVC در انواع مختلف

تولید کنندگان گرانول pvc بسیاری در کشور به علت استفاده بسیار زیاد از این پلیمر در صنایع مختلف، در حال فعالیت هستند. چرا که گرانول پی وی سی یکی از پرکاربرد ترین پلیمر های مورد استفاده در صنایع بوده که ظاهری ساچمه ای دارد و با آن محصولات پلاستیکی مختلفی به تولید می‌رسند.

تلفن شرکت

یکی از فعال ترین تولید کننده ها در زمینه تولید گرانول های پی وی سی، کارخانه گرانول رز می باشد که در ادامه ضمن آشنایی بیشتر شما با گرانول پی وی سی سعی داریم کارخانه گرانول رز را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم.

تولید کننده تخصصی و فعال گرانول PVC

تعداد تولید کننده گرانول pvc همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم در کشور بسیار زیاد است.

گرانول های پی وی سی کاملا قابل بازیافت بوده و از این نظر هیچگونه آسیبی به طبیعت وارد نمی کنند. از این رو تولید گرانول پی وی سی در جهان به علت کاربرد بسیار زیاد و قابلیت بازیافت روز به روز در حال افزایش می باشد.

کارخانه گرانول رز تولید کننده ای بسیار فعال در زمینه ساخت و تولید انواع گرید های گرانول pvc که فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده و تجربه بسیاری در زمینه ساخت گرانول pvc دارد.

گرانول های تولید شده در کارخانه گرانول رز توسط فرمول های مهندسی شده ای تولید می گردند و به همین علت نیز از تمام افزودنی های لازم برای تولید یک محصول محاسبه شده، برخوردارند.

تولید گرانول پی وی سی
تولید گرانول پی وی سی

تولید کننده و مرکز پخش گرانول pvc در حجم و گونی 25 کیلویی در ایران

تولید کننده گرانول pvc (گرانول رز) محصولات خود را به صورت بسته بندی شده در گونی های 25 کیلویی به سراسر ایران توزیع می کند.

کارخانه گرانول رز برای تولید گرانول پی وی سی 102 پودر پلیمر را توسط دستگاهی به نام اکسترود به دانه های ریزی که شبیه ساچمه هستند تبدیل می کنند. این تولید کننده در تولید محصولاتش دقت بسیار بالایی داشته به نحوی که تمامی محصولات این شرکت از لحاظ کیفیت با استاندارد های جهانی مطابقت دارند.

از گرانول های پی وی سی شرکت گرانول رز برای تولید محصولاتی ائم از سیم و کابل، لوله و اتصالات ساختمانی و محصولات دیگری استفاده می کنند. این کارخانه یک مرکز فروش گرانول پی وی سی بسیار فعال در ایران بوده که تمامی مشتریانش از خرید محصولاتش رضایت کامل داشته اند.

مرکز فروش گرانول پی وی سی
مرکز فروش گرانول پی وی سی

خرید گرانول pvc به قیمت درب کارخانه مستقیم از تولید کننده

یک تولید کننده گرانول pvc برای جذب رضایت مشتریانش باید بتواند محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریانش عرضه کند و به جرئت می توان گفت که کارخانه گرانول رز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

این کارخانه با قیمت گذاری مناسب بر روی محصولاتش توانسته گرانول هایی با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه کند. قیمت عمده گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز نسبت به تولید کننده های دیگر مناسب تر است چرا که این تولید کننده محصولات خود را بدون دخالت واسطه ها به فروش می رساند. از این رو هزینه های مربوط به پورسانت فروش از قیمت محصولات حذف شده و انواع گریدهای گرانول pvc با قیمت درب کارخانه به بازار عرضه می شود.

قیمت عمده گرانول پی وی سی
قیمت عمده گرانول پی وی سی

 شرکت فروش بدون واسطه گرانول pvc با کیفیت رقابتی و گریدهای متنوع

همانطور که در قبل گفتیم، شرکت گرانول رز به عنوان تولید کننده گرانول pvc محصولات خود را بدون واسطه به بازار عرضه می کند.

پلی وینیل کلراید یا همان گرانول پی وی سی از ترموپلاست های بسیار پر کاربرد و پر طرفدار در صنایع مختلف است. گرانول های پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات مکانیکی دارند و علاوه بر آن گرانول pvc نرم دارای انعطاف پذیری زیادی در برابر عوامل شیمیایی می باشند.

به علت ویژگی های مقاومتی بالای گرانول های کارخانه گرانول رز، این تولید کننده محبوبیت و جایگاه ویژه ای در میان مشتریان داخلی و خارجی به دست آورده. انواع گرید های گرانول پی وی سی توسط کارخانه گرانول رز تولید و به سراسر ایران ارسال می گردد و از این رو مشتریان برای خرید محصولات می توانند با شماره تماس های شرکت که در ادامه درج شده اند، ارتباط بر قرار کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 2

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا