تولید گرانول پی وی سی

تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال با مرغوبترین کیفیت

گرانول پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید جزو ارزشمندترین و کاربردی ترین موادی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

تلفن شرکت

از همین رو تعداد زیادی تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال در ایران وجود داشته که یکی از فعال ترین آن ها کارخانه گرانول رز می باشد.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با کارخانه گرانول رز و محصولاتی که تولید می کند، آشنا سازیم. همراه ما باشید!

آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال و خط تولید آن

تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال رز همانطور که در بالا نیز گفته شد جزو بهترین و فعال ترین تولید کنندگان گرانول پی وی سی بوده که در سال 85 تاسیس گشته است.

این تولید کننده خرید و فروش گرانول pvc را در تمام مناطق کشور انجام داده و در آن از خط تولید رشته ای برای ساخت گرانول پی وی سی بهره می گیرند.

در روش تولید گرانول پی وی سی به صورت رشته ای از دستگاهی به نام اکسترودر استفاده می شود. این دستگاه مواد اولیه ساخت گرانول پی وی سی را مخلوط می کند و در انتهای دستگاه مواد رشته ای خارج می شوند. سپس مواد خارج شده را از استخر آب عبور می دهند.

عبور مواد از استخر آب باعث سرد شدن آن ها می شود، پس از انجام این کار به کمک دستگاه آسیب رشته های پی وی سی خشک شده را به دانه های ساچمه ای شکل تبدیل می کنند.

این دانه های ساچمه ای شکل به دست آمده از پی وی سی را گرانول می نامند.

آشنایی با تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال و خط تولید آن

تخصصی ترین تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال در ایران

تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال رز مفتخر است که به اطلاع هم میهنان عزیز برساند که با تکیه بر دانش به روز و تخصصی خود و همچنین 16 سال تجربه محصولاتی تخصصی و با کیفیت تولید می کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم کارخانه گرانول رز برای تولید گرانول پی وی سی از روش تولید رشته ای استفاده می کند. بهتر است بدانید که به جز روش تولید رشته ای روش دیگری برای تولید گرانول پی وی سی به نام روش تولید خشک وجود دارد که معمولا آن روش را در صنعت پتروشیمی به کار می برند و به علت هزینه های بالایی که دارد در کارخانه های تولید گرانول پی وی سی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

به هر حال با تمام این اوصاف کارخانه گرانول رز به حدی در زمینه تولید پلی وینیل کلراید به شکل گرانول تبحر دارد که گرانول های پی وی سی آن با گرانول های پی وی سی تولید شده در صنایع پتروشیمی تفاوتی ندارد.

این کارخانه به صورت حرفه ای و تخصصی تنها در زمینه ساخت گرانول آن هم از پلی وینیل کلراید فعالیت می کند و در ساخت محصولاتش تنوع بسیار زیادی دارد.

تخصصی ترین تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال در ایران

تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال با بهترین کیفت و قیمت

یکی از مواردی که باعث می شود فروش تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال رز روز به روز افزایش یابد آن است که تولیدات این تولید کننده دارای کیفیت فوق العاده بالا و قیمت بسیار مناسبی هستند.

کارخانه گرانول رز قیمت گرانول pvc عمده را در حدی پایین آورده که مصرف کنندگان را شگفت زده می کند. از آن جایی که در کارخانه گرانول رز خرید و فروش گرانول pvc از درب کارخانه و بدون کمک از واسطه ها انجام می پذیرد هزینه های بسیاری که به قیمت محصولات اضافه می گردد از این طریق حذف شده و محصولات با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

به علاوه این تولید کننده برای ساخت محصولاتش استاندارد هایی مطابق با استاندارد های بین المللی را در نظر داشته و تمامی آن ها با توجه به استاندارد های بالای کیفی در دنیا تولید می کند از همین رو دارای کیفیتی فوق العاده می باشند.

تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال با بهترین کیفت و قیمت

مقایسه تولید کنندگان گرانول پی وی سی کریستال ایرانی با یکدیگر

در میان تعداد زیاد تولید کننده گرانول پی وی سی کریستال در ایران آن تولید کننده ای قادر بوده از جوانب مختلفی پاسخگوی نیاز های مشتریانش باشد کارخانه گرانول رز می باشد.

یکی از وجوه تمایز این تولید کننده با دیگر سازندگان گرانول پی وی سی در ایران این است که برای خرید از کارخانه گرانول رز از روش غیر حضوری نیز میتوان بهره برد. اما مطمئنا خرید غیر حضوری می تواند کار بسیار سختی باشد چرا که مصرف کنندگان به سختی می توانند به خرید های غیر حضوری اعتماد کنند که در این صورت میتوانند به دفتر کارخانه گرانول رز مراجعه نمایند.

 اما کاری که کارخانه رز در این زمینه انجام داده آن است که قیمت هر کیلو پی وی سی را تا حد قابل توجهی پایین آورده و این مسئله باعث شده مصرف کنندگان برای خرید محصولات این کارخانه وسوسه شوند.

از همین رو با یک بار خرید و دیدن کیفیت و نحوه دریافت محصولات جزو مشتریان دائمی این تولید کننده قرار می گیرند. این مسئله را می توان بزرگترین وجه تمایز کارخانه گرانول رز با دیگر تولید کنندگان دانست.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا