تولید گرانول پی وی سی

تولید و پخش گرانول pvc نرم و با کیفیت به کل کشور

گرانول pvc نرم یک پلیمر بسیار پر کاربرد در صنعت می باشد. این ماده را برای تولید محصولات مختلفی به کار می برند از این رو تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت آن فعالیت می کنند. یکی از تولید کنندگان این محصول در کشور کارخانه گرانول رز است که در ادامه قصد داریم شما را با آن آشنا سازیم.

کارخانه تولید گرانول pvc نرم در ایران

یکی از ویژگی های گرانول pvc نرم عایق بودن در برابر جریان الکتریکی است از این رو در ساخت سیم و کابل برق کاربرد داشته و از آن استفاده می کنند. همین مسئله و مزایای متعدد دیگر این ماده موجب افزایش خرید و فروش گرانول pvc در کشور شده است.

با توجه به کاربرد گسترده گرانول پی وی سی در ساخت سیم و کابل و همچنین شیلنگ سازی و دیگر صنایع این ماده توسط صنایع مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که در صورتی که شما به دنبال تولید کننده این محصول و از جمله متقاضیان تهیه آن میباشد، ما به شما کارخانه گرانول رز را معرفی میکنیم.

کارخانه گرانول رز یکی از دهها تولید کننده گرانول پی وی سی در ایران است که محصولاتش از استاندارد های بین المللی پیروی می کنند و کیفیت بالایی نیز دارند. گرانول PVC کاربرد های بسیاری دارد و به همین علت نیز آن را در صنایع مختلفی به کار می برند و با توجه به این موضوع گرانول رز انواع مختلف این محصول را با بهترین کیفیت تولید و عرضه میکند.

کارخانه تولید گرانول pvc نرم در ایران

مرکز تخصصی خرید گرانول pvc نرم با کیفیت بالا

گرانول pvc نرم دارای کربن، هیدروژن و اتم های کلر در ترکیبات خود بوده و همین مسئله نیز باعث شده این ماده از خواص فیزیکی فوق العاده ای مانند مقاوت بالا در برابر آتش گرفتن برخوردار باشد.

دمای ذوب گرانول پی وی سی نرم از 450 درجه سانتی گراد بیشتر است و این ماده در حین سوخته شدن دمای کمی از خود آزاد می کند به همین علت نیز گسترش آتش توسط آن کمتر بوده و تولید کنندگان زیادی سعی دارند این ماده را به عنوان متریال اصلی در ساخت محصولات خود استفاده کنند.

این مسئله باعث شده تعداد تولید کنندگان داخلی گرانول پی وی سی افزایش یابد، اما به جرات یکی از قدیمی و معتبرترین تولید کنندگان انواع گرید های گرانول pvc که به صورت تخصصی این محصول را تولید می کند و محصولاتش از کیفیت فوق العاده ای بر خوردارند، کارخانه گرانول رز است.

مرکز تخصصی خرید گرانول pvc نرم با کیفیت بالا

تولید و پخش گرانول pvc نرم به قیمت رقابتی

از آن جایی که گرانول pvc نرم توسط کارخانه ها و شرکت های زیادی تولید می گردد، بنابر این می توانیم بگوییم بازار رقابت بین این تولید کنندگان برای بدست آوردن رضایت مشتریان بسیار داغ است.

از همین رو باید بگوییم یکی از مهم ترین مسائلی که مشتریان به آن دقت می کنند و اهمیت زیادی نیز برای آنان دارد قیمت هر کیلو گرانول پی وی سی می باشد.

در واقع باید بگوییم اگر تولید کننده ای بتواند قیمت گرانول پی وی سی نرم را بدون کاهش کیفیت عرضه کند، بازخوردهای مثبت زیادی از سوی مشتریان به دست می آورد. همانند کارخانه گرانول رز که علی رغم حفظ کیفیت محصولات همواره سعی داشته قیمت گذاری مناسبی بر روی آن ها انجام دهد.

تولید و پخش گرانول pvc نرم به قیمت رقابتی

تولید گرانول پی وی سی در انواع نرم و سخت با امکان تولید رنگی

گرانول pvc نرم یکی از انواع گرانول پی وی سی تولید شده در شرکت گرانول رز می باشد. این کارخانه انواع گریدهای گرانول pvc را در انواع و رنگ های مختلفی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

گرانول رز یکی از معدود تولید کنندگان گرانول پی وی سی در ایران است که از جوانب بسیاری توانسته پاسخگوی نیاز های مشتریان باشد. این تولید کننده از سال 85 تا کنون تلاش کرده تا بتواند محصولاتی با کیفیت بالا، تنوع بسیار زیاد و همچنین قیمت مقرون به صرفه به بازار داخلی عرضه کند.

بهتر است بدانید گرانول پی وی سی تولید شده در این شرکت از مواد نو به دست می آید و مجددا می توان آن را بازیافت کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا