گرانول پی وی سی

معرفی انواع گرید های پی وی سی گرانولی و کاربرد های آن در صنایع

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به معرفی انواع گریدهای پی وی سی گرانولی و کاربردهای آن در صنایع بپردازیم و همچنین درباره‌ی فروش گرانول پی وی سی قالب گیری، قیمت گرانول پی وی سی کد 102، فروش گرانول pvc تهران، پی وی سی گرید لوله و … اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

آشنایی با انواع گرید های گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی که بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن جز پرکاربرد ترین پلاستیک های جهان به حساب می آید، به دلیل کاربرد های فراوان این ماده در صنعت تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید آن کرده اند که از برترین آن ها می توان به شرکت گرانول رز اشاره کرد که در زمینه تولید انواع گرید های گرانول پی وی سی به صورت گسترده فعالیت می کند.

برای قیمت گذاری و همچنین خرید و فروش انواع گرید های گرانول پی وی سی باید به گرید آن توجه داشته باشید.

گرانول پی وی سی دارای دو مدل سخت و نرم است که در روند تولید گرانول پی وی سی نرم توسط شرکت گرانول رز از مواد غیر بازیافتی و نو با کیفیت بالا استفاده می شود. از گرانول پی وی سی نرم برای تولید محصولات غیر شکننده ماننده زیره کفش، کابل، شیلنگ و کابل استفاده می شود که قیمت بالاتری نسبت به گرانول پی وی سی سخت دارد.

برای مثال قیمت گرانول پی وی سی کد 102 که نوعی گرید نرم است در مقایسه با پی وی سی گرید لوله که نوعی گرانول پی وی سی سخت میباشد، بیشتر است.

علت استفاده از گرانول پی وی سی گرید لوله در تولید لوله های پی وی سی به این دلیل است که این گرانول مقاومت بسیار بالایی داد و از پوسیدگی و خوردگی لوله توسط حیوانات موذی و یا شرایط جوی جلوگیری می کند.

آشنایی با انواع گریدهای گرانول پی وی سی
آشنایی با انواع گرید های گرانول پی وی سی

انواع گرید های گرانول پی وی سی و بررسی قیمت آن در بازار ایران

گرانول پی وی سی تولید شده توسط شرکت گرانول رز انواع مختلفی دارد که مشتریان با توجه به نیاز خود می توانند آن را خریداری کنند.

قیمت گرانول پی وی سی با توجه به نوسات بازار متغییر است اما عواملی چون اندازه و گرید گرانول و همچنین رنگ آن می تواند در قیمت این ماده دخالت داشته باشد.

همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم به دلیل روند تولید گرانول پی وی سی نرم و افزودنی هایی که به آن اضافه می کنند قیمت بالاتری نسبت به نمونه سخت آن دارد.

حال که به معرفی انواع گرانول پی وی سی و کاربرد آن در صنایع پرداختیم بهتر است که بدانید این ماده استحکام بالایی در برابر هرگونه ضربه، اشتعال و… دارد. کیفیت بالای محصولات و فروش عمده انواع گرید های گرانول پی وی سی موجب شده است مشتریان بسیاری از داخل و خارج کشور از این شرکت رضایت بالایی داشته باشند.

انواع گرید های گرانول پی وی سی و بررسی قیمت آن در بازار ایران
انواع گرید های گرانول پی وی سی و بررسی قیمت آن در بازار ایران

معرفی شرکت تولیدی انواع گرید های گرانول پی وی سی

شرکت گرانول رز به تولید و فروش انواع گرانول پی وی سی در تهران، از جمله گرانول پی وی سی قالب گیری از سال 85 فعالیت گسترده خود را آغاز کرده است و به دلیل کیفیت و تنوع بالای محصولات خود توانسته است به نیاز مشتریان داخلی و خارجی خود به خوبی پاسخ دهد.

ما در سطر بالا به معرفی انواع گرانول پی وی سی و کاربرد آن در صنایع اشاره کردیم و در ادامه قصد داریم شما را با برخی از انواع گرید های گرانول پی وی سی نرم و سخت آشنا کنیم:

  • گرانول پی وی سی گرید لوله
  • ‘گرانول پی وی سی نرم گرید 100
  • گرانول پی وی سی نرم گرید 104
  • گرانول پی وی سی نرم گرید 106
  • و … الی گرید 140
معرفی شرکت تولیدی انواع گرید های گرانول پی وی سی
معرفی شرکت تولیدی انواع گرید های گرانول پی وی سی

تولید و پخش عمده و سراسری گرانول پی وی سی در انواع مختلف

تولید و فروش گرانول پی وی سی در تهران توسط کارخانه گرانول پی وی سی رز با بهترین کیفیت انجام می شود.

کیفیت بالای گرانول مستلزم رعایت نکاتی در روند تولید آن است که این شرکت با رعایت این نکات (کادر مجرب، مواد اولیه مرغوب،ماشین الات پیشرفته) انواع گرید های گرانول پی وی سی را بهترین کیفیت تولید و به صورت عمده روانه بازار میکند.

پخش عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی به سراسر کشور توسط شرکت گرانول رز موجب شده است بسیاری از تولید کنندگان صنایع در شهر های مختلف خرید خود را از این شرکت انجام دهند

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

2.8 / 5. تعداد رأی: 5

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا