گرانول پی وی سی

مرکز خرید گرانول پی وی سی دمپایی به قیمت درب کارخانه

پلی وینیل کلراید که به اختصار پی وی سی گفته می شود ماده ای است شیمایی با فرمول C2H3CI)n) که در صنایع بزرگ و کوچک بسیاری کاربرد دارد.

تولید این ماده برای ساخت محصولات متنوع دارای اهمیت بالایی است، یکی از کاربرد هایی که امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته استفاده از پی وی سی برای ساخت دمپایی می باشد.

از همین رو امروز می خواهیم یکی از تولید کنندگان گرانول پی وی سی دمپایی در ایران را به شما معرفی کنیم.

تولید کننده گرانول پی وی سی دمپایی در کشور

تولید گرانول پی وی سی دمپایی توسط تولید کننده ای به نام کارخانه گرانول رز صورت می گیرد.

این تولید کننده در سال 1385 فعالیت حرفه ای خود در ساخت گرانول پی وی سی رنگی دمپایی و انواع مختلفی دیگری از گرانول پی وی سی برای استفاده در زمینه های مختلف را آغار کرده است.

گرانول پی وی سی با ارزش ترین محصولی است که تا کنون بشر توانسته در صنعت پتروشیمی به آن دست پیدا کند.

برای ساخت این ماده از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید استفاده می شود.

اولین بار هنری ویکتور رگنالت در سال 1835 موفق به کشف پلی وینیل کلراید گردید. با این وجود به علت سختی های زیادی که در این ماده وجود داشت کسی قادر به استفاده از این ماده قبل از قرن بیستم نبود.

در این زمینه دانشمندان زیادی نیز مانند ایوان استرا میسلنسکی روسی و فریتز کلیت آلمانی تلاش کردند اما متاسفانه ناکام ماندند.

سرانجام این ماده در سال 1926 توسط دانشمندی به نام والدو سیمون با مواد روان کننده و نرم کننده ترکیب گشت و میزان قابل توجهی از سختی آن کاهش یافت و بدین ترتیب بود که گرانول پی وی سی به صنایع بزرگ دنیا پا نهاد.

تولید کننده گرانول پی وی سی دمپایی در کشور

تولید و فروش گرانول پی وی سی دمپایی با بهترین کیفیت

در حال حاضر تعداد زیادی تولید کننده گرانول پی وی سی در دنیا وجود دارد این محصول کاربردی در ایران نیز طرفداران زیادی داشته از این رو کارخانه های بزرگی چون کارخانه گرانول رز در زمینه ساخت آن فعالیت دارند.

کارخانه گرانول رز رعایت کیفیت در تولید گرانول پی وی سی دمپایی و دیگر انواع گرانول پی وی سی من جمله گرانول پی وی سی خودرویی، شیلنگی و … را جزو اصول اولیه خود می داند.

از همین رو روند تولید این ماده در کارخانه گرانول رز با دقت تمام و زیر نظر مهندسین مجرب این مجموعه صورت می گیرد.

در کارخانه گرانول رز برای تولید پی وی سی آب و عامل های پلیمریزاسیون را توسط رآکتور هایی تحت فشار قرار داده و بدون وجود هوا به خوبی بهم می زنند، پس از آن مونومر وینیل کلراید به مواد داخل راکتور اضافه می گردد و با قرار دادن دما روی 50 درجه سانتی گراد و تنظیم 7 اتمسفر مواد را به مدت زمان 15 دقیقه هم می زنند.

مادامی که کارشناسان تشخیص دهند درصد بسیار زیادی از مونومر به پلیمر تبدیل شده است پلیمر ها را جدا می کنند. پلیمر های جدا شده توسط کارشناسان به بهترین نحوه ممکن خشک شده و بسته بندی می شوند.

تولید و فروش گرانول پی وی سی دمپایی با بهترین کیفیت

پخش مستقیم و سراسری گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

قیمت عمده گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

از جمله عامل های تاثیر گذار در قیمت یک محصول کیفیت آن است و همانطور که در بالا گفته شد روند تولید گرانول پی وی سی دمپایی و دیگر نوع های این پلیمر بسیار با دقت و زیر نظر کارشناسان خبره صورت می گیرد. از همین رو می توان گفت کیفیت محصولات این تولید کننده در حد بالایی است.

اما به نظر شما چه چیز ممکن است باعث شود قیمت محصولات این کارخانه نسبت به دیگر تولید کنندگان پایین تر باشد؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم کارخانه گرانول رز با حفظ کیفیت محصولات خود را به صورت غیر حضوری و مستقیم از درب کارخانه در سراسر ایران به فروش می رساند. این موضوع باعث شده درصد زیادی از هزینه های اضافه شده به قیمت محصولات مانند پورسانت های فروش از بین روند و کاهش قیمت های فوق العاده ای را شاهد باشیم.

پخش مستقیم و سراسری گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

تولید سفارشی گرانول pvc رنگی برای کارخانجات تولید کننده دمپایی

در حال حاضر تولید کنندگان گرانول پی وی سی با افزودن متریال هایی چون روان کننده و رنگ دانه ها موفق به تولید انواع مختلفی از گرانول پی وی سی برای تولید محصولات متنوع گشته اند که یکی از آن ها گرانول پی وی سی دمپایی می باشد.

کارخانه گرانول رز نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده گرانول پی وی سی در ایران که سابقه و تجربه زیادی در زمینه تولید این ماده دارد انواع مختلفی از آن را به کمک متریال های مختلف تولید می کند.

این کارخانه با فراهم آوردن این امکان که صنعتگران و تولید کنندگان مختلف بتوانند انواع گرانول پی وی سی را به راحتی سفارش دهند به یکی از تولیدکنندگان موفق در این زمنیه تبدیل گشته است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا