گرانول پی وی سی

گرانول پی وی سی خودرویی و تولید کننده آن

شاید برای شما نیز جالب باشد که برای تولید سپر خودرو و قطعات متعددی از خودرو ها از ماده ای به نام گرانول پی وی سی استفاده می شود. گرانول پی وی سی از مواد نو و قابل بازیافت ساخته می شود که وجود آن برای طبیعت مشکلی به وجود نمی آورد و استحکام و طول عمر بالایی دارد به همین دلیل در صنعت خودروسازی از آن استفاده می شود. ما در این نوشتار قصد داریم شما را گرانول پی وی سی خودرویی و تولید کننده آن آشنا کنیم ما را تا پایان همراهی کنید.

معرفی شرکت تولیدی گرانول پی وی سی خودرویی

گرانول پی وی سی خودرویی و تولید کننده آن کیست؟ از جمله سوال هایی که ما قرار است در این نوشتار به آن پاسخ دهیم کارخانه گرانول رز از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان گرانول پی وی سی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است و با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش محصولات گرانول پی وی سی توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا را تولید کند.

از جمله محصولات این کارخانه می توان به گرانول پی وی سی سخت اشاره کرد که در صنایع خودرو سازی و دیگر صنایع کاربرد فراوانی دارد.

معرفی شرکت تولیدی گرانول پی وی سی خودرویی
معرفی شرکت تولیدی گرانول پی وی سی خودرویی

گرانول پی وی سی خودرویی و انواع گرید های آن

همانطور که در سطرهای بالا اشاره کردیم محصولاتی که با گرانول سازی پی وی سی تولید می شوند در صنعت تولید خودرو کارایی بالایی دارند. استفاده از گرانول پی وی سی برای قطعات مختلف از جمله سپر خودروها برای محافظت از شاسی های ماشین، موجب شده است عمر اتومبیل ها در صورت برخورد یا تصادف از ناحیه های پشت و جلو بیشتر شود و تعمیرات را در آن ها نیز کاهش پیدا کند.

گرانول رز به عنوان تولید کننده گرانول پی وی سی، توانسته است گرانول پی وی سی را در گریدهای مختلف از جمله خودرویی تولید کند که مشتریان برای تهیه گرانول پی وی سی خودرویی میتوانند به این کارخانه مراجعه نمایند.

همچنین گرانول پی وی سی در این کارخانه از گرید 100 الی 140 به صورت روتین تولید میشوند که مشتریان میتوانند متناسب با نیاز خود نسبت به خرید گرانول پی وی سی مورد نیاز خود اقدام نمایند. در کنار این گرید ها مشتریان میتوانند سایر گرید های دیگر گرانول پی وی سی را نیز از کارخانه گرانول رز با امکان تولید رنگی، سفارش و خریداری کنند.

گرانول پی وی سی خودرویی و انواع گرید های آن
گرانول پی وی سی خودرویی و انواع گرید های آن

خرید عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی خودرویی

گرانول پی وی سی خودرویی و تولید کننده آن که شرکت گرانول رز است، توانسته محصولات خود را با تضمین کیفیت و به صورت مستقیم به دست خریداران برساند.

حذف واسطه ها موجب شده است که هزینه ها به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و خرید عمده گرانول پی وی سی به این دلیل این که حجم بالایی از محصول را شامل می شود می تواند برای خریداران هزینه کمتری را به دنبال داشته باشد.

همچنین از انواع گرانول پی وی سی شفاف و کریستال برای تولید قطعات خودروها استفاده میشود که با توجه به قطعه مورد نظر، میبایست نوع محصول را متناسب با نیاز خریداری نمایید. چرا که هر کدام انواع گرید های این محصول دارای مقاومت و انعطاف پذیری متفاوتی بوده و هر کدام کاربرد های خاصی در تولید قطعات مختلف خودروها دارند.

همچنین گرانول پی وی سی به دلیل قابل بازیافت بودن، به محیط زیست آسیب وارد نمی کند و با خیال راحت می توان از آن استفاده کرد. از دیگر مزایای آن این است که در برابر حرارت نیز از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

خرید عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی خودرویی
خرید عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی خودرویی

تولید و فروش گرانول pvc خودرویی با قیمت و کیفیت رقابتی

ما در این نوشتار تمام تلاش خود را به کار بردیم تا اطلاعاتی در ارتباط با گرانول پی وی سی خودرویی و تولید کننده آن در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

همانطور که می دانید از عمده ترین مصارف گرانول پی وی سی نرم و سخت در صنایع مختلفی من جمله تولید قطعات اتومبیل است. بسیاری از قطعات خودروها از گرانول پی وی سی ساخته می شود که با استفاده از فرآیند تزریق و اکستروژن تولید می شوند.

از گرانول پی وی سی برای ساخت درب ها، داشبورد و… استفاده می شود که ظاهری لوکس و مستحکم را برای اتومبیل به ارمغان می آورد.

به جرات می توان گفت برای ساخت این قطعات، کیفیت باید حرف اول را بزند. و به دلیل این که کارخانه های بسیاری در ایران مشغول به تولید گرانول پی وی سی اتومبیل هستند و رقابت میان این شرکت ها نیز بسیار بالا بوده و کسی به فروش بالایی دست پیدا می کند که محصولات با کیفیت بالایی تولید کند.

در این میان محصولی که کیفیت بالایی دارد به طبع قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. اما با خرید عمده از کارخانه گرانول رز می توانید در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده و محصولی با کیفیت مطمئن و تضمینی خریداری کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا