تولید گرانول پی وی سی

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی در گرید های مختلف و ارزان

امروزه تعداد فراوانی شرکت تولیدی گرانول پی وی سی در دنیا راه اندازی و در حال فعالیت هستند. چرا که گرانول پی وی سی از جمله پلیمر هایی است که در صنایع بزرگ و کوچک دنیا تاثیرات و استفاده فراوانی دارد.

تلفن شرکت

در ایران نیز به وفور از این ماده استفاده می شود به همین علت تولید کنندگان زیادی در این زمینه وجود دارند، از همین رو در ادامه قصد داریم یکی از شرکت های تولیدی گرانول پی وی سی در ایران را به شما معرفی کنیم.

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی با کیفیت صادراتی

کارخانه گرانول رز همان شرکت تولیدی گرانول پی وی سی است که قصد داریم امروز به معرفی آن بپردازیم.

در این کارخانه انواع گرید های گرانول پی وی سی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

شرکت گرانول رز با شروع فعالیت تخصصی خود در زمینه تولید و ساخت انواع گرانول پی وی سی از سال 1385 تا کنون توانسته جزو تولید کنندگان برتر این ماده باشد.

گرانول رز استاندار های بین المللی را در روند تولیدات خود در نظر گرفته به همین دلیل نیز تمامی محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار می باشند، این تولید کننده درصد بسیاری از صادرات گرانول پی وی سی کشور را نیز از همین طریق ازآن خود کرده است.

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی با کیفیت صادراتی

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی در انواع مختلف

گرانول پی وی سی تنوع بسیار زیادی دارد که هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی و خواصی که دارند در زمینه ها و صنعت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

در شرکت تولیدی گرانول پی وی سی رز نیز انواع مختلف این ماده به علت پاسخگویی به نیاز مشتریان تولید می گردد.

به طور کلی در تولیدی های مختلف این ماده در دو نوع با گرید ها و رنگ های مختلف تولید می شوند، این دو نوع شامل گرانول پی وی سی سخت و گرانول پی وی سی نرم می باشد.

با اضافه کردن روان کننده ها و نرم کننده ها به گرانول PVC سخت، گرانول پی وی سی نرم ساخته می شود. علاوه بر آن با افزودن رنگ دانه های مختلف به روند تولید گرانول پی وی سی این ماده را در رنگ های مختلفی می سازند.

علی رغم اینکه این دو نوع گرانول پی وی سی روند تولید تقریبا مشابهی دارند و در ساخت آن ها نیز از مواد اولیه مشابهی استفاده می شود، اما خواص متفاوتی داشته و در زمینه های مختلفی به کار می روند.

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی در انواع مختلف

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی با کیفیت و قیمت رقابتی

یکی از مسائلی که در موفقیت شرکت تولیدی گرانول پی وی سی رز تاثیر گذار بوده کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتی است که تولید می کند.

پیش تر گفتیم که این تولید کننده استاندارد هایی بالایی را برای ساخت محصولاتش رعایت می کند. اما به نظر شما می تواند محصولی با کیفیت و تحت استاندارد های بین المللی ساخت که قیمت آن مقرون به صرفه و مناسب نیز باشد؟

در پاسخ باید بگوییم که بله چنین امری امکان پذیر است. فروش گرانول پی وی سی در کارخانه رز با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

قیمت انواع گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز نسبت به تولید کنندگان دیگر پایین تر بوده و این مسئله باعث شده فروش بیشتری نیز داشته باشد. برای اطمینان از صحت این موضوع تنها کافیست با کارشناسان فروش شرکت که راه های ارتباطی با آنان در ادامه قید شده است، ارتباط برقرار کنید.

شرکت تولیدی گرانول پی وی سی با کیفیت و قیمت رقابتی
شرکت تولیدی گرانول پی وی سی با کیفیت و قیمت رقابتی

تولید و پخش مستقیم گرانول پی وی سی به سراسر کشور

یکی از مزایای گرانول پی وی سی دارد این است که به راحتی در چرخه بازیافت قرار می گیرد و به طور کلی قابل بازیافت می باشد.

از همین رو تقاضای آن در سراسر استان های کشور بسیار زیاد است و شرکت تولیدی گرانول پی وی سی رز برای فروش بیشتر محصولاتش آن را به سراسر ایران ارسال توزیع می کند.

بهتر است بدانید توزیع و عرضه انواع گرانول پی وی سی در کارخانه رز به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می پذیرد.

همین مسئله نیز باعث شده قیمت محصولات این تولید کننده تا حد قابل توجهی پایین باشد چرا که هزینه های اضافی بسیاری از روی قیمت محصولات حذف گردیده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا