خرید گرانول پی وی سی

مرکز فروش گرانول پی وی سی در کیسه های 25 کیلویی

گرانول پی وی سی ترموپلاستی است کاربردی که بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن سومین پلاستیک کاربردی دنیا می باشد.

این ماده به صورت گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، از همین رو تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت و توذیع آن در دنیا فعالیت دارند.

در ادامه ما قصد داریم فعال ترین مرکز فروش گرانول پی وی سی در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید!

فعالترین مرکز فروش گرانول پی وی سی به صورت عمده و تناژ

کارخانه گرانول رز را می توان فعال ترین مرکز فروش گرانول پی وی سی در ایران دانست. این مرکز در زمینه تولید گرانول پی وی سی فعالیت دارد و روزانه حجم انبوهی از انواع گرانول پی وی سی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان در سراسر ایران قرار می دهد.

این تولید کننده از سال 1385 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ساخت و تولید گرانول از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی آغاز کرده است.

تولید این ماده در کارخانه گرانول رز به کمک دانش تخصصی تکنسین حرفه ای این شرکت و بهترین مواد اولیه انجام می گیرد. از همین رو تولیدات این کارخانه دارای کیفیت بالایی بوده و تقضاهای زیادی برای خرید آن وجود دارد.

این تولید کننده به علت فروش بالای گرانول پی وی سی در ایران نامش در میان لیست تولید کنندگان گرانول پی وی سی پر آوازه می باشد.

فعالترین مرکز فروش گرانول پی وی سی به صورت عمده و تناژ
فعالترین مرکز فروش گرانول پی وی سی به صورت عمده و تناژ

مرکز فروش گرانول پی وی سی در گرید های متنوع مناسب مصارف مختلف

در مرکز فروش گرانول پی وی سی رز انواع مختلفی از گرانول تولید و توزیع می گردد. با توجه به آن که گرانول کاربرد های زیادی دارد بدیهی است که متناسب با هر کرابرد از گرانول خاصی استفاده گردد.

برخی از کاربرد های گرانول پی وی سی شامل موارد زیر می گردد:

  • استفاده در صنایع کفش سازی و دمپایی
  • استفاده در صنعت کابل و سیم
  • استفاده برای ساخت اتصالات ساختمانی مانند لوله های فاضلاب
  • استفاده برای ساخت وسایل و تجهیزات پزشکی
  • استفاده در صنعت شیلنگ سازی
  • و…

در هر زمینه ای نوع خاص و منحصر به فردی از گرانول مورد استفاده قرار می گیرد، برای مثال گرانول pvc نرم مناسب برای استفاده در صنایع کفش سازی، صنعت کابل و برق، صنعت شیلنگ سازی و همچنین صنایع ساخت تجهیزات پزشکی بوده و گرانول پی وی سی سخت نیز برای صنایعی چون ساخت اتصالات و لوله های ساختمانی استفاده می گردد.

از همین رو کارخانه گرانول رز برای پاسخگویی به تمام نیاز های مشتریانش انواع گرانول پی وی سی در گرید های مختلفی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

مرکز فروش گرانول پی وی سی در گرید های متنوع مناسب مصارف مختلف
مرکز فروش گرانول پی وی سی در گرید های متنوع مناسب مصارف مختلف

مرکز خرید عمده گرانول pvc به قیمت درب کارخانه

مرکز پخش گرانول پی وی سی رز تمامی محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می کند.

این تولید کننده سعی دارد برای افزایش میزان فروش روزانه خود قیمت گرانول پی وی سی کد 108 و دیگر گرید های گرانول پی وی سی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

کارخانه گرانول رز به کمک تولید رشته ای محصولات خود را تولید می کند، در خط تولید رشته ای کارخانه گرانول رز پیشرفته ترین دستگاه اکسترودر وجود دارد. علاوه بر این روند تولید زیر نظر کادر مجرب و مهندسین متخصص این کارخانه صورت می گیرد از همین رو پی وی سی به بهترین شکل به گرانول تبدیل می گردد.

با توجه به استفاده از خط تولید رشته ای کارخانه گرانول رز توانسته درصد قابل توجهی از قیمت محصولاتش را کاهش دهد، چرا که این روش نسبتا ارزان تر از روش تولید خشک می باشد و به کمک این روش تولید گرانول پی وی سی 136 و کد های دیگر گرانول با قیمت مناسب تری عرضه می گردد.

مرکز خرید عمده گرانول pvc به قیمت درب کارخانه
مرکز خرید عمده گرانول pvc به قیمت درب کارخانه

مرکز فروش عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی

گرانول رز به عنوان فعال ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی سعی دارد فروش گرانول پی وی سی قالب سازی را به صورت مستقیم و بدون کمک از واسطه ها انجام دهد.

این تولید کننده محصولات خود را در کیسه های 25 کیلویی بسته بندی کرده و در امنیت کامل به دست مشتریان می رساند.

درصد قابل توجهی از فروش این تولید کننده به صورت غیر حضوری انجام می گیرد و مصرف کنندگان برای خرید محصولات شرکت گرانول رز می توانند از طریق راه هایی که بر روی وب سایت آن درج شده اقدام به خرید کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع گرانول پی وی سی از کارخانه رز با شماره تلفن های کارخانه تماس بگیرید و بدین ترتیب از مشاوره رایگان کارکنان متخصص آن بهره مند گردید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا