گرانول پی وی سی

مرجع خرید گرانول پی وی سی سیم و کابل ایران

گرانول پی وی سی نوعی ماده پلاستیکی است که به عنوان مواد اولیه برای ساخت محصولاتی مختلف در صنعت های بزرگ و کوچک دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. گرانول پی وی سی سیم و کابل نیز یکی از کاربردی ترین نوع های گرانول پی وی سی است که توسط تولید کنندگان مختلفی در ایران تولید می گردد که اگر می خواهید با یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع گرانول پی وی سی آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

تلفن شرکت

شرکت تولید گرانول پی وی سی سیم و کابل کشور

تولید کننده گرانول پی وی سی رز یکی از شرکت های پخش و تولید این ماده بوده که فعالیت حرفه ای خود را در اواسط دهه 80 شمسی آغاز کرده است.

این تولید کننده به صورت تخصصی تنها به ساخت و تولید انواع گرانول پی وی سی مشغول بوده و در این زمینه توانسته از جوانب مختلفی پاسخگوی نیاز های مشتریانش باشد.

گرانول پی وی سی ترموپلاستیکی است که از فرآوری پلی وینیل کلراید به اضافه ترکیبات دیگری تولید می گردد.

با توجه به کاربرد و همچنین عملکردی که این ماده دارد ترکیبات دیگر با خواص متفاوتی به آن افزوده می گردد. معمولا این ترکیبات شامل نرم کننده ها، اصلاح کننده ها و تثبیت کننده ها می شوند.

برای ساخت گرانول پی وی سی سیم و کابل معمولا از نرم کننده ها استفاده می شود که خاصیت انعطاف پذیری به این ماده اضافه کرده تا بتوانند آن را برای روکش سیم و کابل های تلفن مورد استفاده قرار دهند.

شرکت تولید گرانول پی وی سی سیم و کابل کشور

تولید کننده تخصصی گرانول پی وی سی سیم و کابل با بهترین کیفیت

همانطور که در بالا گفته شد، گرانول رز یک شرکت پخش گرانول پی وی سی در ایران است که به صورت تخصصی تنها روی تولید و پخش گرانول پی وی سی متمرکز شده است.

از آن جایی که پی وی سی دارای خاصیت عایق الکتریکی و همچنین ثابت دی الکتریک می باشد بنابراین استفاده از آن برای پوشش دادن سیم و کابل بسیار مناسب است.

این مسئله باعث شده تولید کنندگانی چون کارخانه گرانول رز، گرانول پی وی سی سیم و کابل را با کیفیت بالایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

بهتر است این نکته را بدانید که گرانول pvc سیم و کابل در ساخت کابل هایی که حامل برق فشار ضعیف و حتی قوی هستند مناسب بوده و روکش کابل هایی با انواع فشار های مختلف را می‌توان با گرانول پی وی سی تولید و مورد استفاده قرار داد.

تولید کننده تخصصی گرانول پی وی سی سیم و کابل با بهترین کیفیت

بهترین قیمت تولید و پخش گرانول پی وی سی سیم و کابل

مزایای بسیار زیاد گرانول پی وی سی باعث شده تولید و فروش آن در دنیا نسبت به دیگر متریال های اولیه بیشتر باشد. از عواملی که می تواند روی میزان فروش یک کارخانه تاثیر بگذار قیمت آن ها می باشد.

برخی از خواص این ماده که آن را به مناسب ترین متریال برای تولید پوشش سیم و کابل تبدیل کرده شامل موارد زیر می گردد:

  • مقاومت بالا در برابر ضربات مکانیکی
  • مقاومت در برابر آب
  • مقاومت در برابر حرارت
  • عایق خوب
  • غیر قابل انحلال در نفت سفید و بنزین
  • مقاوم در مقابل سایش
  • مقاوم در برابر قلیا و اسید

از همین رو برای خرید گرانول پی وی سی سیم و کابل با مناسب ترین قیمت باید گفت که می توانید از طریق کارخانه گرانول رز اقدام کنید.

در میان تمامی تولید کنندگان گرانول pvc کابلی تنها کارخانه گرانول رز توانسته قیمت مناسبی روی محصولاتش قرار دهد.

این کارخانه علاوه بر تولید محصولات با کیفیت آن ها را با مناسب ترین قیمت ها نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

بهترین قیمت تولید و پخش گرانول پی وی سی سیم و کابل

فروش بدون واسطه گرانول pvc به کارخانجات تولید سیم و کابل سراسر کشور

گرانول پی وی سی سیم و کابل و به طور کلی تمامی انواع گرانول پی وی سی به سادگی در چرخه بازیافت قرار می گیرند به همین دلیل تقاضا برای استفاده از آن در سراسر کشور موجود بوده و تولیدکنندگان نیز برای فروش بیشتر محصولاتشان را به سراسر ایران ارسال می کنند.

در این میان تولید کننده گرانول پی وی سی رز محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دیگر شهر های کشور ارسال می کند. یکی از موارد تاثیر گذار روی پایین بودن قیمت محصولات نیز همین پخش و توزیع pvc سیم و کابل بدون واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه می باشد.

این نوع گرانول پی وی سی که به عنوان مواد اولیه تولید سیم و کابل نیز مورد استفاده قرار میگیرد، حالت چسبندگی داشته و در صنایع های سیم و کابل به منظور تولید سیم محافظ، عایق و همچنین غلاف های کابل استفاده شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا