تولید گرانول پی وی سی

تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل با قیمت رقابتی

گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل جزو پر فروش ترین و پر استفاده ترین گرانول های تولید شده در بازار می باشند.

تلفن شرکت

بهتر است بدانید که گرانول پی وی سی را برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند که یکی از آن ها ساخت روکش های مناسب برای کابل و سیم است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه ساخت انواع مختلف گرانول پی وی سی آشنا سازیم.

شرکت ایرانی تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل

یکی از کارخانه های ایرانی تولید کننده گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل کارخانه گرانول رز می باشد.

این کارخانه یکی از تولید کنندگان گرانول سیم و کابل در ایران است که فعالیت تخصصی خود را در اواسط دهه هشتاد یعنی سال 1385 آغاز کرده و امروز این کارخانه را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پی وی سی به شکل گرانول می دانند.

در حال حاضر تولید کنندگان فراوانی در زمینه ساخت و تولید گرانول کابلی و انواع مختلف این ماده فعالیت می کند اما تولید کننده ای که قادر است از جوانب مختلفی پاسخگوی نیاز های مصرف کنندگان در داخل کشور باشد کارخانه گرانول رز است.

همچنین باید بگوییم که این تولید کننده موفق شده میزان قابل توجهی از محصولات خود را به برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه صادر کند.

شرکت ایرانی تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل
شرکت ایرانی تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل

تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل با بهترین کیفیت

تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل با کیفیت فوق العاده ای در کارخانه گرانول رز انجام می شود.

گرانول پی وی سی جزو مواد اولیه تولید سیم و کابل می باشد که استفاده از آن به عنوان روکش این محصولات بسیار حائز اهمیت است.

از همین رو این نوع از گرانول باید با کیفیت فوق العاده ای تولید گردد چرا که حفاظت از کابل های حامل جریان الکتریکی بسیار مهم بوده و در صورت عدم رعایت استانداردها ممکن است با حوادث ناگواری روبه رو شویم.

از همین رو در کارخانه گرانول رز برای تولید پی وی سی مناسب روکش سیم و کابل استاندارد های بالایی رعایت می شود و از بهترین متریال برای ساخت آن ها استفاده می کنند.

 از جمله ویژگی های گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل تولید شده در کارخانه گرانول رز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نارسانایی الکتریکی
  • قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده
  • مقاومت بالا در برابر دما و حرارت
  • عدم نفود آب
  • طول عمر زیاد
  • و…
تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل با بهترین کیفیت
تولید گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل با بهترین کیفیت

فروش عمده گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل به قیمت درب کارخانه

فروش عمده گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل با قیمت استثنایی در کارخانه گرانول رز انجام می پذیرد.

ذکر نکته ای در اینجا بسیار مهم است که بدانید کارخانه گرانول رز از روش تولید رشته ای برای ساخت انواع گرانول استفاده می کند، این روش تولید نسبت به روش خشک هزینه های بسیار کمتری برای تولیدکنندگان در پی دارد و یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز می تواند این مسئله باشد که در این روش به هیچ عنوان کیفیت محصولات نیز کاهش نخواهد یافت.

اما امروزه روش تولید رشته ای روشی است که اغلب تولید کنندگان ایرانی از آن بهره می گیرند با این وجود باز هم قادر نبوده اند که قیمت محصولاتشان را در حد محصولات کارخانه گرانول رز کاهش دهند! به نظر شما دلیل آن چیست؟

در پاسخ اینگونه باید بگوییم که کارخانه گرانول رز تمامی محصولاتش را به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت به فروش می رساند این مسئله باعث شده درصد زیادی از هزینه های اضافی روی قیمت محصولات حذف شود و محصولات با قیمت های مناسب تری به مشتریان عرضه گردد.

فروش عمده گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل به قیمت درب کارخانه
فروش عمده گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل به قیمت درب کارخانه

فعالترین شرکت تولید و پخش انواع گرانول پی وی سی در کشور

پی وی سی نرم برای استفاده در صنایعی چون ساخت سیم و کابل، صنعت شیلنگ، صنایع کفش سازی، تولید و ساخت انواع کف پوش ها، ساخت واتراستاپ، ساخت انواع فیلم، تولید و ساخت عایق برای ابزار آلات و موارد بسیار دیگر مناسب می باشد.

در بخش توسعه و تحقیق کارخانه گرانول رز در همه زمینه های گفته شده تحقیقات گسترده ای به عمل آورده است و با کمال افتخار باید به اطلاع مصرف کنندگان و مشتریان محترم این تولید کننده برسانیم که کارخانه گرانول رز قادر به ساخت تمامی گرید های گرانول پی وی سی نرم و سخت در ایران بوده که تنها با تکیه بر دانش و مهارت فنی خود ساخت و تولید این ماده با کیفیت مشابه نمونه های خارجی و وارداتی را انجام می دهد.

کارخانه رز با تضمین کیفیت گرانول پی وی سی روکش سیم و کابل تولید شده توسط مهندسین مجرب خود سعی دارد رضایت و اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

1 / 5. تعداد رأی: 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا