گرانول پی وی سی

معرفی کارخانه تولید گرانول PVC سخت و نرم ایران

کارخانه تولید گرانول pvc رز یکی از ده ها تولید کننده گرانول پی وی سی در ایران می باشد که به تولید این پلیمر پر مصرف مشغول است. گرانول pvc از جمله پر مصرف ترین گرانول ها در صنایع پتروشیمی و پلاستیک سازی بوده و از آن در ساخت محصولات متفاوتی استفاده می کنند. در ادامه قصد داریم شما را با گرانول پی وی سی و تولید کننده این محصول در ایران آشنا سازیم.

تلفن شرکت

کارخانه تولید گرانول pvc با پیشرفته ترین تکنولوژی و خط تولید

کارخانه گرانول رز به عنوان شرکت تولید گرانول pvc در ایران فعالیت می کند. گرانول پی وی سی سخت و نرم و به طور کلی انواع گرانول های پی وی سی از ترکیب ماده اولیه پودری شکل و مواد بازیافتی ساخته می شوند.

انواع گرید های گرانول pvc را به منظور تولید محصولات مختلف در زمینه های صنعتی، خانگی و تجاری استفاده می کنند. در واقع باید بگوییم گرانول پی وی سی ماده اولیه ساخت محصولات مختلف می باشد.

با توجه به اینکه این پلیمر اهمیت بسیار بالایی دارد کارخانه گرانول رز برای تولید آن از پیشرفته ترین ماشین آلات استفاده کرده و برای تولید محصولاتش از مهندسین خبره ای کمک می گیرد، به همین علت نیز خطر تولید این کارخانه رونق بسیار زیادی دارد.

کارخانه تولید گرانول pvc با پیشرفته ترین تکنولوژی و خط تولید

تولید و فروش بدون واسطه و مستقیم گرانول pvc از کارخانه

به علت مصرف و نیاز بالا به گرانول پی وی سی در ایران کارخانه های تولید گرانول pvc متعددی وجود دارند. از این رو تولید کنندگان برای پیشی گرفتن از یک دیگر می بایست خدمات متنوعی ارائه دهند.

یکی از خدمات و ویژگی هایی که کارخانه گرانول رز برای مشتریانش ارائه کرده فروش بدون واسطه محصولات می باشد.

این تولید کننده در فروش محصولاتش از هیچ واسطه ای کمک نمی گیرد و به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط می باشد. بنابر این برای خرید گرانول پی وی سی 102 ، 100 الی 140 و انواع مختلف گرانول های پی وی سی تنها کافی است با شماره تماس های کارخانه ارتباط برقرار کنید.

تولید و فروش بدون واسطه و مستقیم گرانول pvc از کارخانه

تولید و پخش گرانول pvc در انواع مختلف سخت و نرم

کارخانه تولید گرانول pvc به دلیل نیاز روز افزون بازار به این ماده پر کاربرد باید قادر به ساخت و تولید انواع مختلفی از گرانول پی وی سی باشد. با این وجود، به جرات می توان گفت که کارخانه گرانول رز عملکرد بسیار خوبی در این زمینه از خود نشان داده است.

این کارخانه تولید گرانول پی وی سی سخت و گرانول pvc نرم را انجام می دهد. بهتر است بدانید که برای تولید گرانول پی وی سی نرم از مواد نو و بازیافت نشده با کیفیت بسیار بالایی استفاده می شود. از این نوع گرانول پی وی سی معمولا در تولید زیره کفش، سیم، کابل، شیلنگ و مواردی از این قبیل بهره می گیرند.

به طور کلی گرانول پی وی سی نرم به منظور تولید محصولات غیر شکننده (به عنوان مثل شیلنگ) استفاده می گردد. اما گرانول پی وی سی سخت کاملا بر عکس بوده و به علت ترکیب خاص خود، قیمت پایین تری نیز دارد. از این نوع گرانول پی وی سی معمولا برای ساخت اتصالات و لوله های فاضلاب و موارد این چنینی استفاده می کنند.

تولید و پخش گرانول pvc در انواع مختلف سخت و نرم

پخش سراسری گرانول pvc با قیمت رقابتی و کیفیت و تضمینی

کارخانه تولید گرانول pvc که همان گرانول رز است، همانطور که در بالا نیز اشاره شد محصولاتش را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند.

این تولید کننده فروش گرانول پی وی سی اصفهان، تهران قم و سایر استان های کوچک و بزرگ کشور را به صورت مستقیم از کارخانه انجام می دهد.به همین دلیل نیز توانسته واسطه ها را در قسمت فروش محصولاتش حذف کرده و انواع گریدهای گرانول pvc را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه کند.

بهتر است بدانید یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت گرانول پی وی سی میزان شفافیت آن است، به جرات می توان گفت که گرانول پی وی سی شفاف این کارخانه ظاهری بلوری و کاملا بی رنگ داشته و قیمت آن نیز نسبت به کیفیت بالایی که دارد کاملا مقرون به صرفه می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا