قیمت گرانول pvc

استعلام قیمت گرانول پی وی سی و بررسی گریدهای آن

قیمت گرانول پی وی سی تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار دارد. این ماده به عنوان یک متریال یا پلیمر پر کاربرد از قیمت مناسبی بر خوردار است، اما خب به هر حال تولید آن هزینه های خاص خود را در برداشته و تولید کنندگان مختلف این ماده را با قیمت های متنوعی به بازار عرضه می کنند که در ادامه این متن سعی داریم شما را با یکی از تولید کنندگان فعال در این عرصه یعنی تولید گرانول پی وی سی آشنا سازیم.

تلفن شرکت

آخرین قیمت گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز

کارخانه گرانول رز تولید کننده ای است که در این مقاله میخواهیم آن را به همراه خدمات خاصش به شما معرفی کنیم. این تولید کننده از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه ساخت گرانول پی وی سی 80 و دیگر گرید های این ماده آغاز کرده است.

بشر که از سالیان دور به دنبال ماده ای بوده که به کمک آن بتواند محصولات مقاومی تولید کند و این محصولات پس از استفاده قابل بازیافت باشند، گرانول پی وی سی را کشف کرد. تا قبل از کشف گرانول پی وی سی این امر غیر ممکن و بسیار دشوار بود اما بعد از تولید و کشف این ماده دریچه ای نوین به روی بشر باز شد. چرا که این ماده کاملا قابل بازیافت بوده و در صورت وارد شدن به چرخه بازیافت آسیبی برای محیط زیست ندارد و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است.

 از همین رو تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که یکی از آن ها همانطور که گفته شد کارخانه گرانول رز می باشد، نسبت به دیگر تولید کنندگان قیمت گرانول پی وی سی تولید شده در کارخانه رز مقرون به صرفه تر و مناسب تر است.

فروش گرانول پی وی سی
فروش گرانول پی وی سی

عرضه گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

از آن جایی که عرضه و توزیع محصولات در کارخانه گرانول رز به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می گیرد، بنابراین قیمت گرانول پی وی سی تولید شده توسط این تولید کننده نیز بسیار پایین تر از دیگر کارخانه های ساخت گرانول پی وی سی می باشد.

فروش گرانول پی وی سی توسط کارخانه گرانول رز به تمام شهر های صنعتی و اقصی نقاط کشور ارسال می کند. از آن جایی که گرانول پی وی سی ماده ای پر کاربرد در صنایع مختلف است و به عنوان متریال اولیه برای ساخت محصولات متنوع و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد، کارخانه تولید گرانول pvc رز سعی می کند محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند.

از همین رو می توان گفت عملکرد فوق العاده ای در این زمینه از خود نشان داده و تا کنون نیز توانسته درصد فروش بالایی داشته باشد.

کارخانه تولید گرانول pvc
کارخانه تولید گرانول pvc

قیمت گرانول پی وی سی در خرید بدون واسطه

در قیمت گرانول پی وی سی موارد زیادی چون فرآیند تولید می تواند تاثیر گذار باشد، در ابتدا گفتیم که گرانول ماده ای است که نسبت به متریال های دیگر قیمت مناسبی دارد. اما با این وجود نمی توان توقع داشت که قیمت این محصول بسیار ناچیز باشد، چرا که روند تولید این ماده و مواد اولیه ای که برای ساخت آن به کار می رود خود هزینه های زیادی را در پی دارد.

 امروزه یکی از روش های مرسوم ساخت گرانول pvc نرم و سخت روش تولید رشته ای می باشد. در ایران اکثر تولید کنندگان پی وی سی از این روش استفاده می کنند، یکی از مزیت های خط تولید رشته این است که نسبت به خط تولید خشک هزینه های کمتری را برای تولید کننده به همراه دارد از این رو قیمت هر کیلو گرانول پی وی سی تولید شده با روش رشته ای کمتر از محصول مشابه با روش تولید خشک می باشد. علاوه بر این کارخانه گرانول رز با عرضه بدون واسطه توانسته قیمت محصولات خود را بیش از آنچه که گفته شد پایین آورد.

قیمت هر کیلو گرانول پی وی سی
قیمت هر کیلو گرانول پی وی سی

کارخانه گرانول رز راهنمای مشتریان در خرید عمده گرانول pvc

در میان لیست تولید کنندگان گرانول پی وی سی مناسب ترین قیمت گرانول پی وی سی به کارخانه گرانول رز تعلق می گیرد. این کارخانه با تولید محصولات بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

در وب سایت کارخانه گرانول رز راه های ارتباطی زیادی با این تولید کننده وجود دارد. یکی از این راه ها که در وب سایت نیز به آن شاره شده است، برقراری تماس با شماره های مربوط به مشاورین فروش می باشد. لذا مشتریان می توانند با تنها یک تماس تلفنی ساده در مورد خرید گرانول پی وی سی مشاوره های لازم را دریافت کرده و برای خرید انواع گرید های گرانول پی وی سی اقدام کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا