گرانول پی وی سی

تولید و فروش گرانول pvc کد 102 بصورت سراسری

گرانول pvc کد 102 جزو گرید های کاربردی در میان انواع مختلف گرانول پی وی سی بوده که توسط کارخانه گرانول رز در ایران ساخته می شود.

تلفن شرکت

مطمئنا کیفیت و قیمت محصولات این تولید کننده با تولید کنندگان مختلف متفاوت بوده و تمامی آن ها قادر نیستند بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ارائه کنند.

امروز ما اینجاییم که شما را با این تولید کننده یعنی شرکت گرانول رز آشنا سازیم که بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت این محصولات را در دست دارد.

تولید کننده گرانول pvc کد 102 و 100 الی 140 در ایران

کارخانه گرانول رز یکی از چندین تولید کننده گرانول pvc کد 102 در ایران بوده که در سال 1385 تاسیس شده است.

این تولید کننده انواع مختلفی از گرانول را علاوه بر کد 102 در گرید های مختلفی مانند گرانول پی وی سی 80 تولید کرده و برای کاربرد های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

از وجوه تمایز این کارخانه با دیگر تولید کنندگان می توان به این مسئله اشاره کرد که کارخانه گرانول رز تنوع محصولی بسیار زیادی داشته لذا هر نوع گرانول پی وی سی مانند گرانول pvc نرم و گرانول پی وی سی سخت در این کارخانه تولید می گردد، به علاوه کیفیت محصولات در حد بالایی توسط این تولید کننده رعایت می شود به نحوی که محصولات کارخانه گرانول رز دارای استاندارد های بین المللی بوده و درصد بالایی از آن ها به کشور های همسایه صادر می گردد.

تولید کننده گرانول pvc کد 102 و 100 الی 140 در ایران

تولید گرانول pvc کد 102 با بهترین کیفیت

تولید گرانول pvc کد 102 با کیفیت بالایی در کارخانه گرانول رز انجام می شود.

این تولید کننده برای ساخت گرانول پی وی سی دانش و تجربه بالایی را به کار می گیرد از همین رو فروش گرانول پی وی سی در این کارخانه نسبت به تولید کنندگان دیگر سیر صعودی تند تری را طی می کند.

ماده اولیه ساخت این محصول پلی وینیل کلراید است، پلی وینیل کلراید یا همان گرانول پی وی سی اصلی ترین ماده برای ساخت گرانول پی وی سی می باشد.

در روش فرایند تبدیل پلی وینیل کلراید به گرانول از مواد نو استفاده میشود و تنها با افزودن موادی مانند روان کننده و رنگ دانه ها سعی می شود انواع مختلف و متفاوتی از این ماده تولید گردد.

این مسئله باعث شده گرانول پی وی سی به راحتی در چرخه بازیافت قرار بگیرد و جزو بهترین متریال های اولیه برای ساخت محصولات مختلف باشد.

تولید گرانول pvc کد 102 با بهترین کیفیت

بهترین قیمت پخش گرانول pvc کد 102 در شرکت گرانول رز

تولید گرانول pvc کد 102 با مناسب ترین قیمت کار هر تولید کننده ای نیست. قیمت هر کیلو پی وی سی توسط تولید کنندگان مختلف متفاوت بوده و به عوامل زیر وابسته می باشد:

  • نوع گرانول پی وی سی
  • اندازه یا گرید گرانول
  • روند فرآیند تولید
  • متریال های به کار رفته در آن
  • زمینه کاربردی

با وجود تمام این ها کارخانه گرانول رز مفتخر است که اعلام کند مناسب ترین قیمت گرانول پی وی سی در بازار ایران را در دست دارد.

برای دریافت لیست قیمت گرانول پی وی سی از کارخانه گرانول رز تنها کافی است که با شماره تماس های کارخانه یا دیگر راه های ارتباطی این شرکت که تمامی آن ها بر روی وب سایتش درج گردیده ارتباط بر قرار کنید.

بهتر است بدانید که تماس با شماره تلفن های کارخانه گرانول رز این امکان را به شما می دهد که از مشاوره رایگان متخصصین این مجموعه بهره مند شوید.

بهترین قیمت پخش گرانول pvc کد 102 در شرکت گرانول رز

تولید کننده انواع گرانول pvc با قیمت ویژه و رقابتی

در بالا گفته شد که در کارخانه گرانول رز تولید گرانول pvc کد 102 با مناسب ترین قیمت و هزینه انجام می شود. به نظر شما دلیل آن چیست؟!

در پاسخ به شما باید اینگونه گفت که کارخانه گرانول رز از روش تولید رشته ای برای ساخت گرانول پی وی سی استفاده می کند این روش تولید باعث می شود هزینه نهایی تولید گرانول نسبت به استفاده از روش تولید خشک کمتر باشد.

اما امروزه اکثر تولید کنندگان در داخل ایران از همین روش برای ساخت گرانول پی وی سی بهره می گیرند با این وجود نتوانسته اند روی محصولاتشان قیمت مناسبی بگذارند. به نظر شما چرا؟

خب مهم ترین مسئله ای که باعث شده قیمت هر کیلو پی وی سی این کارخانه نسبت به دیگر کارخانه ها کمتر باشد فروش غیر حضوری و بدون واسطه از درب کارخانه می باشد، این موضوع باعث شده اکثر هزینه های اضافی از روی قیمت محصولات حذف شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

2 / 5. تعداد رأی: 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا