قیمت گرانول pvc

نرخ و قیمت هر کیلو پی وی سی نو در سال 2024

پی وی سی از مواد و متریال های کاربردی است که معمولا در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر به علت کاربرد فراوان این ماده تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و قیمت هر کیلو پی وی سی تولید شده توسط آن ها متفاوت است؛ از همین رو در این مطلب سعی داریم شما را با یکی از تولید کنندگانی که نازل ترین قیمت گرانول پی وی سی را ارائه می کند، آشنا سازیم پس در ادامه همراه ما باشید!

بررسی قیمت هر کیلو پی وی سی گرانولی در کشور

قیمت هر کیلو پی وی سی در کشور متغییر است؛ چرا که تولید کنندگان مختلف در ایران با توجه به عوامل مختلفی قیمت گرانول پی وی سی را بر آورد کرده و به مصرف کنندگان ارائه می کنند.

در این بین کارخانه گرانول رز از تولید کنندگان توانای کشور بوده که محصولات مختلف خود را با مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان ارائه می کند.

لازم به ذکر است که گرانول پی وی سی جزو مواد اولیه مقرون به صرفه و قیمت مناسب در دنیا بوده و محبوبیت بسیاری دارد.

در واقع باید گفت که قیمت گرانول پی وی سی نسبت به کارایی و ویژگی های این ماده بسیار ناچیز است. گرانول پی وی سی به حدی فوق العاده است که در حال حاضر بزرگترین کمپانی های دنیا از آن استفاده می کنند. با این وجود و در پی یک حساب سرانگشتی می توانید بفهمید که استفاده از این ماده تا چه اندازه می تواند هزینه های ساخت یک محصول را پایین آورد.

بررسی قیمت هر کیلو پی وی سی گرانولی در کشور
بررسی قیمت هر کیلو پی وی سی گرانولی در کشور

قیمت هر کیلو پی وی سی 100 تا 140 در کارخانه گرانول رز

همانطور که در بالا گفته شد گرانول پی وی سی ماده ای خارق العاده در صنعت به شمار می رود، هم اکنون تولید کنندگان زیادی در ایران مانند کارخانه گرانول رز در زمینه ساخت آن فعالیت دارند.

این کارخانه برای جلب رضایت مشتریانش قیمت هر کیلو پی وی سی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و این متریال کاربردی را با کمترین قیمت ممکن به مصرف کنندگان عرضه می کند.

به علاوه از آن جایی که گفتیم این ماده در طیف گسترده ای به کار می رود؛ بنابراین انواع مختلفی از آن در گرید های متفاوتی مانند 100 تا 140 که هر کدام برای کاربردی خاص مناسب اند در خط تولید کارخانه گرانول رز تولید گشته و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که قیمت گرانول پی وی سی کد 102 و نمونه های دیگر این تولید کننده به نسبت دیگر کارخانه های موجود در ایران بسیار کم تر است.

قیمت هر کیلو پی وی سی 100 تا 140 در کارخانه گرانول رز
قیمت هر کیلو پی وی سی 100 تا 140 در کارخانه گرانول رز

رقابتی ترین قیمت هر کیلو پی وی سی

اگر لیست قیمت گرانول پی وی سی تولید کنندگان مختلف را با یک دیگر مقایسه کنید خواهید فهمید که مناسب ترین قیمت هر کیلو پی وی سی به کارخانه گرانول رز تعلق دارد.

رقابت بسیار شدیدی در میان تولید کنندگان مختلف گرانول پی وی سی به منظور افزایش میزان فروش روزانه وجود دارد؛ اما در این رقابت تنها یک کارخانه می تواند پیروز میدان باشد و آن هم کارخانه گرانول رز است.

این تولید کننده با ساخت انواع مختلف گرانول پی وی سی آن هم با کمترین قیمت موجود در بازار توانسته درصد قابل توجهی از نیاز مصرف کنندگان را بر طرف سازد و به یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان گرانول پی وی سی در ایران تبدیل شود.

رقابتی ترین قیمت هر کیلو پی وی سی
رقابتی ترین قیمت هر کیلو پی وی سی

خرید مستقیم گرانول پی وی سی از دست اول

گرانول پی وی سی مزایای بسیار زیادی دارد، این مزایا باعث شده پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید به یکی از سه پلاستیک برتر در دنیا تبدیل شود.

ویژگی ها و مزایای پی وی سی به صنعت گران مختلف اجازه می دهد گرانول پی وی سی را به عنوان یکی از اصلی ترین متریال ها در ساخت محصولات استفاده کنند.

حال اگر به دنبال خرید گرانول پی وی سی هستید به شما توصیه می کنیم به کارخانه گرانول رز مراجعه کنید. این تولید کننده همانطور که در بالا گفته شد قیمت هر کیلو پی وی سی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و برای دریافت قیمت روز pvc از این تولید کننده تنها کافی است که از طریق راه های ارتباطی آن مانند شماره تماس های مشاورین فروش کارخانه اقدام کنید.

بهتر است بدانید که این تولید کننده فروش خود را به صورت غیر حضوری و به صورت مسقیم انجام می دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

3 / 5. تعداد رأی: 2

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا