گرانول پی وی سی رنگی

مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی در تناژ بالا

در کشور ما ایران با توجه به شعار تولید ملی سعی می شود که برای ساخت محصولات گوناگون از مواد و متریال هایی که در کشور تولید می گردد استفاده شود.

تلفن شرکت

از آن جایی که گرانول پی وی سی نیز ماده ای بسیار پرکاربرد است امروزه تولید کنندگان بسیاری در ساخت آن فعالیت می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم فعال ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی در کشور را به شما معرفی کنیم.

مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی کشور

کارخانه گرانول رز یک مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی در کشور می باشد. این تولید کننده فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ساخت و تولید گرانول پی وی سی از سال 1385 آغاز کرده است.

پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید شکلی از پلیمر است که در طیف وسیعی به کار می رود، همچنین این ماده بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن کاربردی ترین پلاستیک یا همان ترموپلاست در دنیا است و در صنایع بزرگ و کوچک زیادی از آن استفاده می کنند.

لذا تولید و ساخت آن دارای اهمیت بسیاری می باشد. در حال حاضر در کشور ما تعداد زیادی کارخانه تولید گرانول پی وی سی وجود دارد که در میان تمامی آن تنها کارخانه گرانول رز است که قادر بوده به ریز و درشت نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان پاسخ دهد.

این تولید کننده از زمان تاسیسش تا کنون روز به روز در سخت و تولید انواع گرانول پی وی سی پیشرفت کرده و امروز نام آن در میان لیست تولید کنندگان گرانول پی وی سی کشور می درخشد.

مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی کشور
مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی کشور

تخصصی ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی در گرید های مختلف

کارخانه گرانول رز را می توان تخصص ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی دانست.

در این کارخانه انواع گرانول پی وی سی تولید می گردد که یکی از آن ها گرانول های پی وی سی رنگی می باشند.

گرانول های پی وی سی رنگی از طریق افزودن رنگ دانه ها به مواد اولیه ساخت این محصول به دست می آید.

چیزی که بسیار حائز اهمیت می باشد آن است که در ساخت و تولید گرانول پی وی سی از مواد نو استفاده میشود. به طور کلی می توان گفت این محصول کمترین آسیب را برای محیط زیست در پی دارد، چرا که قابل بازیافت بوده و از همین رو صنعتگران سعی دارند به منظور حفاظت از محیط زیست این ماده را در ساخت محصولاتشان مورد استفاده قرار دهند.

در کارخانه گرانول پی وی سی گرانول رز تمام گرید های این ماده مانند گرانول پی وی سی 136، کد 129 و سایر کد ها و گرید های آن تولید گشته و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

بهتر است بدانید که هر گرید گرانول پی وی سی با توجه به مدت زمانی که برای شکل گیری و ذوب آن صرف می شود و مزایایی که دارد در زمینه خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل نیز کارخانه گرانول رز سعی دارد تمامی انواع گرانول پی وی سی را تولید کند تا بتواند به خوبی نیاز های مصرف کنندگان را بر طرف سازد.

تخصصی ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی در گرید های مختلف
تخصصی ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی در گرید های مختلف

تولید و فروش گرانول پی وی سی رنگی در رنگ دلخواه مشتری در تناژ بالا

یکی از مواردی که باعث شده کارخانه رز فعال ترین و تخصصی ترین مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی باشد آن است که این تولید کننده امکان سفارش گرانول پی وی سی در رنگ و وزن دلخواه را برای مصرف کنندگان فراهم آورده.

در میان تمامی تولید کنندگان گرانول پی وی سی آن تولید کننده ای که توانسته این امر را محقق سازد کارخانه گرانول رز می باشد.

این تولید کننده بیشترین تنوع را در ساخت محصولاتش داشته و علاوه بر آن در صورتی که مصرف کننده بخواهد یک محصول خاص خریداری کند امکان ثبت سفارش آن از طریق کارخانه گرانول رز وجود دارد.

در نظر داشته باشید که این مسئله از جمله وجوه تمایز کارخانه گرانول رز با دیگر تولید کنندگان گرانول pvc نرم و سخت در کشور می باشد.

تولید و فروش گرانول پی وی سی رنگی در رنگ دلخواه مشتری در تناژ بالا
تولید و فروش گرانول پی وی سی رنگی در رنگ دلخواه مشتری در تناژ بالا

سفارش تولید و خرید گرانول پی وی سی رنگی مستقیم از کارخانه

مرکز پخش گرانول پی وی سی رنگی رز برای توزیع این محصول از هیچ گونه واسطه ای کمک نمی گیرد، از همین رو محصولاتش از درب کارخانه عرضه گشته و قیمت گرانول پی وی سی کد 108 و دیگر گرید های این ماده نسبت به دیگر تولید کنندگان بسیار مناسب می باشد.

مزایای بسیاری زیاد گرانول پی وی سی باعث شده عرضه و تقاضای آن روز به روز افزایش یابد. برخی از این مزایا عبارت اند از :

  • مقاومت در برابر دما
  • استحکام بالا در برابر فشار
  • قابلیت بازیافت
  • تنوع بالا
  • قیمت مناسب
  • عدم استفاده از مواد سمی در ترکیبات آن
  • و …

با توجه به مسائل گفته شده و در پی افزایش مصرف کنندگان این ماده کارخانه ای چون شرکت گرانول رز سعی دارد با قیمت گذاری مناسب توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و میزان فروش خود را افزایش دهد. به جرئت می توان گفت که تا کنون بازدهی فوق العاده ای نیز داشته باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا