گرانول پی وی سی

خرید عمده گرانول PVC شیلنگ سازی و تولید کننده آن

خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی در دنیا جزو تجارت های پر رونق محسوب می شود که دلیل آن نیز تعداد تولید کنندگان شیلنگ در ایران و جهان و همچنین نیاز بازار است.

تلفن شرکت

به طور کلی پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید بعد از پلی پروپیلن و پلی اتیلن کاربردی ترین ترموپلاست دنیا است که به علت اقتصادی بودن و داشتن قیمت مناسب به صورت گسترده ای در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

لذا در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین تولید کنندگان این ماده در ایران را به شما معرفی کنیم.

خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی با بهترین قیمت

کارخانه گرانول رز تولید کننده گرانول پی وی سی در ایران است که در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع مختلف گرانول پی وی سی آغاز کرده است. در این کارخانه گرانول پی وی سی را برای کاربرد های مختلف صنعتی با قیمت مناسبی تولید می شود. به همین علت می توان آن را بهترین انتخاب صنعتگران برای خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی دانست.

در بالا گفتیم که به طور کلی گرانول پی وی سی ترموپلاستی است اقصادی اما با تمام این ها مصرف کنندگان سعی دارند این ماده را با نازل ترین قیمت خریداری کنند.

همانطور که می دانید شیلنگ ها انواع مختلفی دارند و از آن جایی که گرانول پی وی سی مناسب ترین متریال برای ساخت آن ها می باشد آن را در انواع مختلفی برای ساخت شیلنگ مختلف تولید می کنند.

از همین رو کارخانه گرانول رز مفتخر است که به اطلاع تمامی مصرف کنندگان عزیز در کشور برساند که انواع مختلفی از این ماده را برای کاربرد های مختلفی در صنایعی چون صنعت شیلنگ سازی تولید و در اختیار مصرف کنندگان با مناسب ترین قیمت قرار می دهد.

خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی با بهترین قیمت

خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی بدون واسطه

خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی در کارخانه گرانول رز بدون واسطه امکان پذیر است.

به عبارتی باید گفت که فروش عمده گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز بدون هیچ گونه واسطه ای و از درب کارخانه به صورت مستقیم انجام می گیرد.

گرانول پی وی سی تولید شده در کارخانه گرانول رز با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارد برای ساخت محصولات بسیاری در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل این تولید کننده سعی دارد با ارائه این ماده به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه نظر مشتریان را به خود جلب کرده و میزان فروش خود را افزایش دهد.

از جمله مزیت های گرانول پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بسیار بالا
  • نیاز به کمترین دما برای شکل گیری و در نتیجه مصرف انرژی کمتر
  • داشتن ضایعات کم نسبت به گرانول های تولید شده از مواد دیگر
  • مقاومت و استحکام بالا
  • داشتن قابلیت انعطاف پذیری
  • قیمت مناسب
  • قرار گرفتن در چرخه بازیافت
  • و…
خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی بدون واسطه
خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی بدون واسطه

فروش عمده گرانول پی وی سی شیلنگ به قیمت درب کارخانه

برای خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی به قیمت درب کارخانه می توانید به کارخانه گرانول رز مراجعه کنید.

قیمت گرانول پی وی سی عمده در کارخانه گرانول رز نسبت به دیگر تولید کنندگان مناسب تر است. چرا که این کارخانه محصولاتش را بدون واسطه عرضه می کند این مسئله باعث شده بسیاری از هزینه های اضافی روی محصولات حذف شده و آن ها با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان برسد.

دیگر مواد اولیه برای ساخت شیلنگ هزینه های نهایی تولید این محصول را چندین برابر افزایش می دهند، اما از آن جایی که گرانول پی وی سی قیمت مناسبی دارد بهترین متریال برای ساخت انواع مختلف شیلنگ است.

علاوه بر این مسئله ویژگی های بسیار این ماده تاثیر بسیاری در استفاده از آن برای ساخت شیلنگ داشته است.

در حال حاضر شیلنگ ها در زمینه های مختلفی به کار می روند که می توان از جمله آن ها شیلنگ های مخصوص آبیاری، شیلنگ های انتقال نفت، شلینگ کولر و … اشاره کرد.

به جرئت می توان گفت برای ساخت تمامی این ها گرانول پی وی سی بهترین ماده است چرا که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی بوده و می تواند در برابر رطوبت، حرارت، مواد شیمیای و فشار مقاومت کند.

لذا به عنوان تنها گرانولی که برای ساخت شیلنگ مناسب است کارخانه رز سعی دارد با مناسب ترین قیمت آن را عرضه کرده و از نظر نیز موفق بوده است.

فروش عمده گرانول پی وی سی شیلنگ به قیمت درب کارخانه
فروش عمده گرانول پی وی سی شیلنگ به قیمت درب کارخانه

خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی با مرغوبترین کیفیت

یکی از مواردی که باعث افزایش میزان خرید عمده گرانول pvc شیلنگ سازی از این تولید کننده می شود، کیفیت محصولاتی است که تولید می کند.

در این رابطه باید به اطلاع تمامی مصرف کنندگان عزیز برسانیم که کارخانه گرانول رز با تکیه بر دانش تخصصی خود و تجربه و پشتکاری که در زمینه تولید گرانول پی وی سی شیلنگ داشته توانسته با کیفیت ترین و بهترین گرانول پی وی سی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این کارخانه برای ساخت محصولاتش از استاندارد های بالایی پیروی می کند، استاندارد های سخت گیرانه ای که گرانول های پی وی سی تولید شده در این کارخانه را برای صادرات نیز مناسب کرده است.

ویژگی های محصولات کارخانه رز مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی بوده از این رو درصد قابل توجه از محصولات این کارخانه به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا