گرانول پی وی سی

تولید کننده انواع گرید گرانول pvc در ایران

در این مطلب می خواهیم تولید کننده ای را به شما معرفی کنیم که انواع گرید گرانول pvc یا اصطلاحا پلی وینیل کلراید را تولید و برای کاربرد های گوناگون در اختیار کارخانجات و تولید کنندگان محصولات مختلف قرار می دهد.

تلفن شرکت

پلی وینیل کلراید یا پی وی سی جزو کاربردی ترین پلاستیک هایی است که امروزه در صنایع بزرگ و کوچک زیادی از آن استفاده می کنند. در حال حاضر این ماده توسط تولید کنندگان بسیاری به شکل گرانول برای استفاده راحت تر ساخته می شود.

آشنایی با انواع گرید گرانول pvc

پی وی سی ماده ای است که امروزه هم به صورت گرانول و هم به صورت پودری تولید می گردد. البته باید گفت که استفاده از این ماده در حالت گرانول پی وی سی راحت تر است چرا که درصد کمتری از آن هدر می رود و یا اینکه نحوه کار با آن راحت تر می باشد. از همین رو تولید و فروش گرانول پی وی سی از رونق فراوانی برخوردار است.

گرانول رز به عنوان تولید کننده گرانول پی وی سی، یکی از کارخانه های سازنده انواع گرید گرانول pvc در ایران می باشد.

از آن جایی که امروزه در زمینه های مختلفی از گرانول پی وی سی استفاده می شود بدیهی است که این ماده در گرید ها و انواع مختلفی که هر کدام برای کاربردی خاص مناسب است ساخته شود.

برخی از گرید های تولید شده از گرانول پی وی سی توسط کارخانه گرانول رز عبارت اند از:

  • گرانول پی وی سی گرید80
  • گرانول پی وی سی گرید 102
  • گرانول پی وی سی گرید 106
  • گرانول پی وی سی گرید 108
  • گرانول پی وی سی گرید 140
  • و…

نکته ای که لازم است در اینجا ذکر کنیم این است که گرانول پی وی سی گرید 80 نرمترین گرانول پی وی سی و گرانول پی وی سی 140 سخت ترین گرانول پی وی سی تولید شده در کارخانه گرانول رز می باشد.

آشنایی با انواع گرید گرانول pvc
آشنایی با انواع گرید گرانول pvc

خرید انواع گرید گرانول pvc مستقیم از تولید کننده

خرید انواع گرید گرانول pvc از شرکت پخش گرانول pvc رز به صورت مستقیم و از درب کارخانه قابل انجام است.

یکی از وجوه تمایز کارخانه گرانول رز با دیگر تولید کنندگان این ماده همین فروش غیر حضوری و از درب کارخانه می باشد.

این کارخانه با امکان خرید غیر حضوری برای مشتریانش از سراسر کشور این شرایط را برای آنان فراهم کرده که بتوانند به راحتی و در هر نقطه ای از کشور که هستند آنچه را که نیاز دارند خریداری کنند.

ویژگی های بسیار زیاد این ماده باعث می شود تقاضای خرید آن در سراسر جهان و ایران توسط صنایع مختلف بالا برود. از همین رو کارخانه گرانول رز سعی دارد محصولاتش را به اقسا نقاط کشور ارسال کند.

 برخی از مزایا و ویژگی های این ماده شامل موارد زیر می گردد:

  • مقاومت و استحکام بالا در برار دما و حرارت
  • استحکام در برابر ضربه های مکانیکی و فشار
  • وارد شدن به چرخه بازیافت
  • تنوع بالا
  • عدم استفاده از مواد سمی در روند تولید
  • و…
خرید انواع گرید گرانول pvc مستقیم از تولید کننده
خرید انواع گرید گرانول pvc مستقیم از تولید کننده

تولید و فروش انواع گرید گرانول pvc به قیمت درب کارخانه

انواع گرید گرانول pvc در کارخانه گرانول رز با مناسب ترین قیمت، تولید و به مشتریان عرضه می گردد. بهتر است بدانید که گرانول پی وی سی به طور کلی در میان متریال های دیگر قیمت پایین تری دارد. اما از آن جایی که امروزه استفاده از این ماده بسیار زیاد است مصرف کنندگان سعی دارند این ماده را با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنند که هزینه های آن ها کاهش یابد.

از همین رو برای افزایش میزان فروش گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز، قیمت عمده گرانول پی وی سی نسبت به تولید کنندگان دیگر پایین تر است.

ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که چگونه قیمت محصولات کارخانه رز نسبت به تولید کنندگان دیگر پایین تر می باشد؟!

در پاسخ باید بگوییم که این کارخانه از روش تولید رشته ای برای ساخت محصولاتش استفاده می کند و این مسئله باعث شده تولید محصول نهایی با هزینه های کمتری انجام گردد.

علاوه بر آن خرید غیر حضوری و از درب کارخانه نیز تاثیر زیادی روی این مسئله داشته چرا که بسیاری از هزینه های اضافی به قیمت محصولات اضافه نمی شود.

تولید و فروش انواع گرید گرانول pvc به قیمت درب کارخانه
تولید و فروش انواع گرید گرانول pvc به قیمت درب کارخانه

تولید گرانول pvc با بهترین کیفیت و در انواع مختلف

علاوه بر تولید انواع گرید گرانول pvc با قیمت مناسب توسط کارخانه گرانول رز، این تولید کننده محصولاتش را با بالا ترین کیفیت ارائه می کند و همچنین تولید گرانول پی وی سی رنگی را نیز انجام می‌دهد.

کارخانه گرانول رز استاندارد های بالایی برای تولید محصولات خود در نظر دارد. این کارخانه با استفاده از متریال های با کیفیت و دانش تخصصی تکنسین مشغول به کار در کارخانه توانسته این ماده را با کیفیت فوق العاده ای تولید کند.

مهارت و تجربه این کارخانه در تولید گرانول پی وی سی بی نظیر بوده و به همین علت نیز این تولید کننده موفق به تولید گرانول های پی وی سی با کیفیت بالایی شده است.

بهتر است بدانید در صورتی که تولید کننده ای از دانش تخصصی و تجربه برخوردار نباشد نمی تواند پی وی سی را به شکل گرانول تولید کند. چرا که میزان اندازه گیری مواد اولیه بسیار حائز اهمیت می باشد و در صورتی که به میزان مورد نیاز از مواد اولیه استفاده نشود، گرانول پی وی سی از کیفت مطلوبی برخوردار نخواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا