کارخانه گرانول پی وی سی

کارخانه گرانول پی وی سی شفاف + شماره تماس شرکت

یکی از دلایل تاسیس تعداد فراوان کارخانه گرانول پی وی سی شفاف در دنیا استفاده وسیع و گسترده گرانول پی وی سی در صنایع مختلف می باشد. در حال حاضر گرانول پی وی سی با توجه به مزایا و کاربرد های بسیار زیادی که دارد جزو متریال های محبوب در میان صنعتگران محسوب می گردد. از همین رو در این مطلب تصمیم داریم شما را با این ماده و یکی از بهترین تولید کنندگان آن در ایران آشنا سازیم، لذا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ادامه ما را همراه کنید!

تلفن شرکت

آشنایی با تخصصی ترین کارخانه گرانول پی وی سی شفاف

تولید و پخش گرانول پی وی سی در قم، اصفهان سراسر شهرهای صنعتی کشور، توسط کارخانه گرانول پی وی سی شفاف رز که یکی از تولید کنندگان بسیار متخصص و قدیمی در این زمینه است، انجام می شود.

کارخانه گرانول رز یکی از چندین تولید کننده گرانول پی وی سی نرم و سخت در ایران است. این تولید کننده فعالیت خود را به صورت حرفه ای تنها در زمینه تولید گرانول پی وی سی یا پلی وینیل کلراید از سال 1385 آغاز کرده و تقریبا می توان گفت 16 سال در این زمینه تجربه دارد.

لازم به ذکر است که گرانول را از ماده های مختلفی می سازند که یکی از آن ها پی وی سی می باشد. به طور کلی گرانول به ماده ای ساچمه ای شکل گفته می شود که به علت اندازه اش از استفاده بسیار ساده و راحتی برخوردار است.

آشنایی با تخصصی ترین کارخانه گرانول پی وی سی شفاف
آشنایی با تخصصی ترین کارخانه گرانول پی وی سی شفاف

کارخانه تولید گرانول پی وی سی شفاف با کیفیت تضمینی

در حال حاضر و به علت استفاده گسترده از گرانول پی وی سی شفاف تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت این ماده فعالیت دارند. اما در میان کارخانه های تولید گرانول پی وی سی تنها تولید کننده ای که توانسته به واسطه کیفیت محصولاتش نظر مشتریان را به خود جلب کند کارخانه گرانول پی وی سی شفاف رز است.

کارخانه گرانول رز حرف اول را در زمینه کیفیت می زند. این تولید کننده تخصصی گرانول پی وی سی همواره سعی کرده محصولاتش را مطابق با آخرین استاندارد های بین المللی تولید کند.

لازم به ذکر است امروزه گرانول پی وی سی را از ضایعات پلاستیک هم تولید می کنند. البته کیفیت این نوع گرانول به نسبت گرانول های پی وی سی که از مواد نو و مرغوب ساخته می شود کمتر است.

به هر حال این نکته را ذکر کردیم که بگوییم کارخانه گرانول رز به هیچ عنوان از ضایعات پلاستیک برای ساخت محصولاتش استفاده نمی کند. در خط تولید این کارخانه تنها مواد اولیه مرغوب و نو مورد استفاده قرار می گیرد.

کارخانه تولید گرانول پی وی سی شفاف با کیفیت تضمینی
کارخانه تولید گرانول پی وی سی شفاف با کیفیت تضمینی

کارخانه تولید گرانول پی وی سی شفاف در گریدهای مختلف

از جمله دلایلی که می تواند منجر به مراجعه مصرف کنندگان به تعداد زیادی کارخانه گرانول پی وی سی شفاف شود، عدم ارائه انواع مختلف گرید های گرانول پی وی سی توسط تمامی آن کارخانه ها است.

همانطور که در بالا نیز گفته ایم گرانول پی وی سی زمینه های کاربردی گسترده و مختلفی دارد که استفاده در زمینه های مختلف باعث شده مصرف کنندگان به گرید های مختلفی از آن به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات خود نیاز داشته باشند. این مسئله کاملا بدیهی و عادی است. اما متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان از عهده این کار بر نمی آیند و یا گرید های مختلف این محصول را با کیفیت مطلوب مشتریان به تولید نمیرسانند. از همین رو مصرف کنندگان مجبورند برای تامین نیاز های خود به تولید کنندگان متعدد و تست محصولات هر یک بپردازند.

خوشبختانه باید گفت که کارخانه گرانول رز بر خلاف اکثر تولید کنندگان در ایران انواع گرانول پی وی سی در گرید های مختلف را با بهترین کیفیت به مصرف کنندگان ارائه می کند.

این تولید کننده امکان خرید سفارشی محصولات را نیز برای مصرف کنندگان پدید آورده است. بنابراین در صورتی که مصرف کننده به محصولی نیاز داشته و کارخانه گرانول رز آن را موجود نداشته باشد می تواند به راحتی مشخصات محصول مورد نظرش را به مشاوران فروش کارخانه گرانول رز ارائه کرده تا خط تولید این کارخانه هر آنچه را که او نیاز دارد تولید کند.

کارخانه تولید گرانول پی وی سی شفاف در گریدهای مختلف
کارخانه تولید گرانول پی وی سی شفاف در گریدهای مختلف

خرید مستقیم گرانول پی وی سی شفاف و کریستال از کارخانه

قیمت گرانول pvc در کنار کیفیت از مهم ترین عوامل موفقیت کارخانه گرانول پی وی سی شفاف رز است.

به طور کلی گرانول پی وی سی با توجه مزایا و خواص خود قیمت مناسبی دارد، اما خب طبیعی است که مصرف کنندگان به دنبال نازل ترین قیمت این ماده در بازار باشند.

در میان تمامی تولید کنندگان گرانول پی وی سی کارخانه رز با انجام اقداماتی نظیر فروش مستقیم محصولات از درب کارخانه بدون کمک واسطه توانسته قیمت محصولاتش را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

بنابراین مصرف کنندگان تنها با برداشتن شماره تماس های کارخانه که روی وب سایتش درج شده می توانند به صورت مستقیم هر انچه را که نیاز دارند با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 1

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا