خرید گرانول پی وی سی

مرکز پخش گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی شکل خاصی از پلیمر است که کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارد. طیف وسیع کاربرد این ماده باعث شده تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت آن فعالیت کنند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم یک مرکز پخش گرانول پی وی سی در ایران را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماده و مرکز پخش آن در ادامه ما را همراهی کنید.

تلفن شرکت

فعالترین مرکز پخش گرانول پی وی سی در کشور

کارخانه گرانول رز یک تولیدی و مرکز پخش گرانول پی وی سی در ایران است که انواع گرانول پی وی سی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این تولید کننده فعالیت تخصصی خود را در زمینه ساخت پی وی سی به صورت گرانول از سال 85 آغاز کرده است.

این تولید کننده افتخار دارد که اعلام کند با تکیه بر دانش تخصصی خود انواع مختلفی از گرانول پی وی سی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان در سراسر ایران قرار می دهد.

به علت خدمات ارزنده و توزیع محصول با کیفیت در طی سال های فعالیت این تولید کننده نام آن در میان لیست تولید کنندگان گرانول پی وی سی بسیار پر آوازه می باشد.

فعالترین مرکز پخش گرانول پی وی سی در کشور

مرکز پخش گرانول پی وی سی مستقیم از کارخانه

در مرکز پخش گرانول پی وی سی رز فروش گرانول پی وی سی در تهران و استان های دیگر کشور به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام می گیرد.

پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی ارزشمند ترین و پر کاربرد ترین ماده پس از پلی اتیلن و پلی پروپیلین محسوب می گردد. موارد مصرف این ماده بسیار گسترده بوده و طیف وسعی را در بر می گیرد.

مزایای بسیار زیاد این ماده باعث شده تولید گرانول پی وی سی در دنیا روز به روز افزایش یابد. از جمله ویژگی ها این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • کارایی بالا
  • انعطاف پذیری
  • تنوع زیاد
  • استحکام و مقاومت بالا
  • قابل بازیافت
  • عدم استفاده از مواد سمی در ساخت آن
  • و…

این ویژگی ها باعث گشته گرانول پی وی سی 140 و گرید های دیگر در صنایع ساختمان سازی و دیگر صنایع دنیا به جای موادی چون سیمان، چوب، سفال و … مورد استفاده قرار گیرد.

مرکز پخش گرانول پی وی سی مستقیم از کارخانه

پخش گرانول پی وی سی با ارزانترین قیمت

مرکز پخش گرانول پی وی سی رز محصولاتش را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند.

قیمت گرانول پی وی سی کد 110 و انواع مختلفی از این ماده در کارخانه گرانول رز مناسب تر و ارزان تر از دیگر تولید کنندگان می باشد.

این کارخانه توانسته با انجام کار هایی که در زیر به شرح آن می پردازیم مناسب ترین قیمت انواع گرانول پی وی سی را تا حد قابل توجهی پایین آورد.

  1. ساخت و تولید گرانول پی وی سی با استفاده از روش تولید رشته ای: تولید رشته ای روشی است که امروزه برای ساخت گرانول پی وی سی در کارخانه های تولید کننده این ماده استفاده می گردد. این روش نسبت به روش تولید خشک که در صنایع پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد هزینه های کمتری را برای تولید کننده در پی دارد.
  2. عرضه گرانول پی وی سی به صورت مستقیم و بدون واسطه: همانطور که گفته شد روش تولید رشته ای توسط اکثر تولید کنندگان در داخل ایران استفاده می گردد اما همه آن ها قادر نیستند که محصولاتشان را با مناسب ترین قیمت ارائه کنند. این تولید کننده توانسته با عرضه مستقیم از درب کارخانه بسیاری از هزینه های اضافی روی محصولاتشان را حذف کرده و مناسب ترین و کمترین قیمت را به مشتریان ارائه کند.
پخش گرانول پی وی سی با ارزانترین قیمت

مرکز فروش گرانول پی وی سی در انواع مختلف

کارخانه گرانول رز به عنوان یک مرکز پخش گرانول پی وی سی فعال در ایران انواع مختلفی از این ماده را تولید و عرضه می کند.

همانطور که در بالا گفته شد گرانول پی وی سی در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین بدیهی است که انواع مختلفی از آن برای کاربرد های مختلف ساخته شود.

از آن جایی که کارخانه گرانول رز سعی دارد از جوانب مختلف پاسخگوی نیاز های مصرف کنندگان باشد، تنوع بسیاری در ساخت محصولاتش رعایت می کند.

تنوع محصولات این کارخانه باعث شده فروش گرانول پی وی سی در تهران و استان های دیگر روز به روز افزایش پیدا کرده و بیشتر شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا