گرانول پی وی سی صادراتی

تولید و فروش گرانول pvc صادراتی مستقیم از کارخانه + بار تضمینی

امروزه بسیاری از تولید کنندگان گرانول پی وی سی در ایران در تلاش هستند که محصولات خود را به خارج از مرز های کشور نیز صادر کنند. اما گرانول pvc صادراتی می بایست از کیفیت و استاندارد های بالایی بر خوردار باشد که هر تولید کننده ای از پس از آن بر نمی آید.

تلفن شرکت

امروز در این مطلب قصد داریم تولید کننده ای را به حضور شما معرفی کنیم که گرانول پی وی سی با کیفیتی تولید کرده و در زمینه صادرات نیز فعالیت دارد. پس در ادامه همراه ما باشید.

تولید کننده گرانول pvc صادراتی

تولید و فروش گرانول pvc صادراتی یکی از فعالیت هایی است که کارخانه گرانول رز انجام می دهد. کارخانه گرانول پی وی سی رز یکی از چندین تولید کننده گرانول پی وی سی در ایران است که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون نیز توانسته از جوانب مختلفی به نیاز های مشتریانش پاسخگو باشد.

پلی وینیل کلراید یا همان گرانول پی وی سی یکی از ترموپلاست های بسیار کاربردی در صنایع کوچک و بزرگ دنیا است. نیاز زیاد بشر به استفاده از این ماده باعث شده تولید آن در سراسر دنیا رو به افزایش باشد.

دلیل این مسئله نیز ویژگی های ساختاری گرانول پی وی سی می باشد. بد نیست که بدانید گرانول پی وی سی دارای مقاومت و استحکام فراوانی در مقابل ضربات مکانیکی می باشد.

علاوه بر آن این ماده در مقابل عوامل محیطی و شیمیایی نیز توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد به همین دلیل نیز کاربرد های زیادی داشته و در انواع مختلفی توسط تولید کنندگان متعددی ساخته می شود.

تولید کننده گرانول pvc صادراتی
تولید کننده گرانول pvc صادراتی

خرید مستقیم گرانول pvc صادراتی از کارخانه

برای خرید گرانول pvc صادراتی به شما پیشنهاد می کنیم به کارخانه گرانول پی وی سی رز مراجعه کنید. کارخانه گرانول رز محصولاتش را بر خلاف اکثر تولید کنندگان ایرانی به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند.

این مسئله باعث شده متقاضیان از سراسر کشور بتوانند به راحتی محصول مورد نیاز  خود را از این تولید کننده تهیه کنند.

بهتر است بدانید گرانول پی وی سی با مواد نو در گرانول رز تولید میشود و ماده ای است که کاملا قابل بازیافت بوده و به صورت شیمیایی و مکانیکی می توان آن را بازیافت کرد و مجددا آن را مورد استفاده قرار داد.

بازیافت مکانیکی رایج ترین روش به منظور تولید مواد پلاستیکی در دنیا می باشد. معمولا در این روش قبل از هر کار قطعه هایی از پی وی سی که قابل بازیافت می باشند را جدا می کنند و مابقی آن را به منظور از بین بردن ناخالصی ها مورد سنگ زنی قرار می دهند.

بعد از آن نیز قطعات جدا شده را مورد شستشو قرار داده و به قطعه های کوچک برش خواهند داد، برش ها به شکل میله ای صورت می گیرد و در آخر کار دانه های بسیار ریزی از گرانول مجددا ساخته می شود.

خاصیت بازیافتی این ماده باعث شده خرید عمده گرانول پی وی سی توسط صنعتگران مختلف بسیار زیاد باشد و میان تولید کنندگان این ماده رقابت تنگاتنگی به وجود آید.

خرید مستقیم گرانول pvc صادراتی از کارخانه
خرید مستقیم گرانول pvc صادراتی از کارخانه

تولید و فروش گرانول pvc صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت

همانطور که در بالا نیز گفتیم رقابت تنگاتنگی میان کارخانه های تولید گرانول پی وی سی وجود دارد. یکی از مسائلی که به شدت می تواند روی این رقابت تاثیر گذار باشد کیفیت محصولات است.

تولید گرانول پی وی سی با کیفیت نیازمند دانش بالا و همچنین مواد اولیه مرغوب بوده که در این زمینه کارخانه گرانول رز توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد، چرا که دارای تنکسینی مجرب بوده و مواد اولیه استفاده شده در ساخت محصولاتش از استاندارد های بالایی برخوردار می باشند.

علاوه بر این مسئله مناسب ترین قیمت گرانول pvc صاداراتی متعلق به همین تولید کننده است. ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چگونه این امر امکان پذیر گشته؟!

در پاسخ باید اینگونه به اطلاع شما برسانیم که کارخانه گرانول رز به کمک روش فروش غیر حضوری توانسته درصد بالایی از هزینه های اضافی را حذف کند از این رو قیمت محصولاتش نسبت به دیگر تولید کنندگان پایین تر و بهتر می باشد.

تولید و فروش گرانول pvc صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت
تولید و فروش گرانول pvc صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت

صادرات گرانول پی وی سی به کشور های همسایه با بهترین خدمات

کارخانه گرانول پی وی سی رز یکی از تولید کنندگانی است که توانسته با رعایت استاندارد های بین المللی محصولات خود را به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر کند.

این تولید کننده گرانول pvc صادراتی خود را به برخی از کشور های خاورمیانه و همسایه ایران ارسال کرده و همین مسئله باعث شده اعتبار بیشتری در میان تولید کنندگان گرانول پی وی سی از آن خود کند و به نسبت مشتریان و فروش بالاتری نیز داشته باشد.

باید توجه داشته باشید که استاندارد های بین المللی بسیار سخت گیرانه می باشد و خوشبختانه این تولید کننده به خوبی توانسته محصولاتی تولید کنند که از این استانداردها یپروی کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 3

(نجفی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09124576629
واتساپ گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: pvcgr@
ایمیل پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا