گرانول پی وی سی

شرکت پخش عمده گرانول پی وی سی به قیمت درب کارخانه

گرانول پی وی سی نوعی پلیمر است که به منظور استفاده برای کاربردهای متفاوت به شکل گلوله های ساچمه ای کوچک تولید می گردد. پخش عمده گرانول پی وی سی به علت کاربرد بسیار زیاد در صنایع مختلف در داخل کشور توسط تولید کنندگان زیادی انجام می گیرد. یکی از این تولید کنندگان کارخانه گرانول رز می باشد که در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم.

تولید و پخش عمده گرانول پی وی سی به سراسر ایران

کارخانه گرانول رز یکی از تولید کنندگان بسیار فعال در زمینه ساخت و پخش عمده گرانول پی وی سی در ایران می باشد. این تولید کننده فعالیت حرفه ای خود را از سال 85 آغاز کرده و با تولید و فروش گرانول پی وی سی با کیفیت توانسته محبوبیت بسیاری در میان مشتریان از سراسر کشور و حتی کشور های مختلف دیگر به دست آورد.

گرانول پی وی سی همانطور که گفتیم نوعی پلیمر است که در دو شکل استفاده از مواد نو و همچنین بازیافت پلاستیک ها تهیه می شود. از آنجایی که امروزه ضایعات پلاستیکی به یکی از مهم ترین دغدغه های بشر تبدیل شده تولید انواع گرانول پی وی سی از ضایعات پلاستیکی و تبدیل آن ها به ماده کاربردی می تواند از آسیب های بسیار زیاد بشر به طبیعت جلوگیری کند.

نکته قابل توجه اینجاست که گرانول رز این ماده را با استفاده از ترکیبات و مواد اولیه نو تولید میکند و محصولات این شرکت با توجه به اینکه قابل بازیافت هستند اما با محصولات بازیافتی تولید نشده اند.

تولید و پخش عمده گرانول پی وی سی به سراسر ایران

پخش عمده گرانول پی وی سی در گرید های مختلف

با توجه به آنکه گرانول پی وی سی کاربرد زیادی در صنایع مختلفی چون ساخت سیم و کابل، لوله و اتصالات ساختمانی و… دارد، از این رو گرانول پی وی سی دارای انواع گوناگونی به منظور استفاده در کاربرد های متفاوت می باشد. به همین علت کارخانه گرانول رز تولید و پخش عمده گرانول پی وی سی در گرید ها و انواع مختلف را انجام می دهد.

این شرکت تولیدی با تولید انواع گرانول های پی وی سی در گرید های مختلف درصد بسیار زیادی از نیاز بازار داخلی را تامین کرده است. این کارخانه با تولید گرانول پی وی سی 80، 100، 102 الی 140 و گرید های دیگر توانسته پاسخگوی تمام نیاز های مشتریان خود باشد.

پخش عمده گرانول پی وی سی در گرید های مختلف

پخش عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی با بهترین کیفیت

پخش عمده گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز به صورت مستقیم انجام می پذیرد. در واقع این کارخانه برای فروش محصولاتش از واسطه ها کمک نمیگیرد و مشتریان میتوانند به صورت مستقیم نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود از این تولید کننده اقدام نمایند.

از آنجایی که گرانول پی وی سی در شرکت گرانول رز با مواد نو تولید می شود باید بگوییم که ترکیب مواد اولیه برای تولید گرانول گرانول پی وی سی جهت ایجاد تفاوت در کیفت و ساخت گرید های آن در انواع مختلف متفاوت است و گرانول pvc با کیفیت ها و گرید های متفاوتی در این شرکت تولید میشوند.

از این رو مهندسین کارخانه گرانول رز تمام تلاش خود را به کار می برند که علی رغم استفاده از مواد و پلاستیک های گوناگون برای بازیافت و تبدیل به گرانول پی وی سی محصول نهایی از کیفیت بالایی بر خوردار باشد. همین مسئله باعث شده فروش گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز نسبت به دیگر تولیدکنندگان بیشتر بوده و از سراسر کشور نیز برای خرید محصولاتش متقاضی وجود دارد.

پخش عمده و بدون واسطه گرانول پی وی سی با بهترین کیفیت

فروش عمده و سراسری گرانول پی وی سی به قیمت کارخانه

در بالا به این مسئله اشاره کردیم که کارخانه گرانول رز پخش عمده گرانول پی وی سی در سراسر کشور را بدون واسطه انجام می دهد از این رو محصولات کارخانه گرانول رز دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر تولید کنندگان می باشند. چرا که هزینه های اضافی به قیمت محصولات اضافه نمی شود.

به همین علت قیمت گرانول پی وی سی کد 100، 102 الی 140 در کارخانه گرانول رز به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید به منظور تولید انواع گرانول پی وی سی در کارخانه گرانول رز پلاستیک ها را در دستگاهی به نام اکسترودر ریخته و پس از ذوب کردن آن ها مواد مذاب را از صافی های فلزی عبور می دهند.

پس از عبور مواد از صافی های فلزی رشته هایی بدست می آید که آن ها را داخل استخر آبی ریخته و سپس به وسیله آسیاب کوچک به دانه ها ریز شبیه به ساچمه تبدیل می کنند. این روش رایج ترین روش ساخت گرانول پی وی سی در ایران بوده که کارخانه رز نیز از آن برای تولید گرانول پی وی سی شفاف و انواع مختلف گرانول با قیمت مناسب استفاده می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

(نجفی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09124576629
گفتگو در واتساپ: کلیک کنید
آدرس کانال: pvcgr@
پست الکترونیکی: info@pvcg.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا